Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:rodme: Hei alle sammen.

Tenkte bare at jeg skulle si hei til dere i og med at jeg er forholdsvis ny her. Har tittet innom en del ganger tidligere, men nå er jeg tom for p-piller og mensen er snart over, så da er det prøving for alle penga :D

Jeg har passert 30 så jeg regner vel egentlig ikke med at jeg blir gravid ved første forsøk, men det er da lov å håpe, ikke sant?

Håper å bli gode venner med flere av dere som er her inne, både prøvere og gravide :-)

Skal love å holde dere oppdatert!

Er det flere som er på samme stadie som meg?

Klemmer og hilsen fra forhåpentligvis-snart-Smurfemor :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

:kgblunk:

Heisann og lykke til med prøvingen. Hvis du som meg har brukt p-piller over en lang stund, kan det kanskje ta litt tid før noe resultat melder seg...

Jeg ble fortalt at hvis man har brukt p-piller, kan det ta antall år du har brukt pillen overført til måneder før du blir gravid. Dvs. hvis du har brukt pillen i 10 år, kan du regne 10 mnd. før det kan skje noe.

Hos meg stemte det ganske bra. Så tvi tvi !

Hilsen "24 uker på vei"

Skrevet

jepp, vi er mange prøvere som henger rundt her og håper det skal blåse litt babystøv på oss fra alle de gravide. er 29 og i min 3. prøvemåned. har startet dagbok også, selv om det ikke er stort å skrive om ennå :(

du får ha hjertelig velkommen hit, her er det gøy å være :D

Skrevet

Hei og takk for svar.

Håper virkelig ikke det tar like lang tid som dunevner Gjest, da blir ventetiden lang! :(

Det ser ut som et fint sted ja Klips, mange hyggelige prøvere og gravide. Det virker som om man kan få menge gode tips og råd. Lykke til med prøvingen du også Klips! :smile:

Skrevet

Hei! Vil bare si lykke til med prøvingen!

Er selv i min 6. prøvemåned nå, fyller 30 i år. Prøver å nyte tiden før det braker løs, selv om jeg selvfølgelig håper å få det til snart! En fordel er iallefall at du slipper å tenke på prevansjon! :wink:

Skrevet

Lykke til med prøvingen :D

Vi brukte 8 mnd. etter p.pilleslutt :wink:

Det er jo en veldig spennende tid, prøve å bli gravid, være gravid og det å bli foreldre. :o

19+3

Gjest Anonymous
Skrevet

Det å bli gravid er jo en indivduell sak. Noen blir gravide ved første gangs forsøk, andre etter år med prøving og atter andre blir gravid mens de bruker f.eks. p-piller. Det jeg vil fram til er at vi er svært forskjellige når det gjelder fruktbarhet, og så har jo mennene litt å si også, og ikke minst så skal det klaffe akkurat den ene dagen da man har egg-løsning. (Skjønnt man er vel fruktbar både noen dager før og noen dager etter egg-løsning)

Da vi skulle prøve å bli gravide første gang, hadde jeg brukt p-piller i 7-8 år, men ble gravid etter to prøve-måneder. Tror kanskje det er lurt å ha hatt en mens før man blir gravid, slik at kroppen kommer i riktig hormon-balanse.

Lykke til med prøvinga iallefall! Det er jo kjekkt det også, ikke sant? :D

Klem fra Zebb :blunke: 24+5

Skrevet

Ganske bra poeng Zebb, prøving er gøy! :ler:

Skrevet

Heisann Smurfemor :)

Er oxo i min første prøvemåned, men jobber hardt med en lillesøster eller lillebror :hoho:

Vi får krysse alt utenom beina, så skal du se at tingene går den veien vi vil :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...