Gå til innhold

Hvem sender du julekort til?  

1 stemme

1. 1. Hvem sender du julekort til?

• Alle jeg kjenner.
      10
    • Kun de jeg fikk julekort av i fjor.
      2
    • De jeg fikk julekort av i fjor + de jeg føler meg pliktet til men som aldri sender julekort tilbake.
      13
    • Sender ikke julekort.
      11

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venner jeg ikke ser jevnlig (gjelder mest venner fra studietiden i England + et par andre venner som bor i utlandet og som jeg sjelden treffer) og familie i utlandet.

Skrevet

Sender julekort bare sporadisk, noen år sender jeg mange, noen år sender jeg bare til de jeg føler ikke har fått nok oppmerksomhet av meg gjennom det siste året :wink: Gjør sånn jeg føler for med andre ord :)

Gjest Anonymous
Skrevet

sender til foreldre

farfar

morfar

søsken

søskenbarn

tanter og onkler

"svigerfamilien"

Skrevet

Det var ikke noe alternativ som passet for meg, jeg sender til de jeg har lyst til, uavhengig om vi fikk kort i fjor, om jeg har sendt før, eller noe annet, rett og slett til de har jeg lyst til :)

Skrevet

Det er den eneste jule tingen jeg aldri har gjort eller kommer til å gjøre.

Kjedelig.......

Men jeg skriver gjerne et brev eller sender en mail. :)

Eller best av alt, drar på julebesøk. :nisse:

Gjest Anonymous
Skrevet

Sender Julekort til alle vi kjenner. Synes det er en koselig tradisjon jeg da :)

Skrevet

Svarte 'alle jeg kjenner', som var det næreste alternativet......

Sender hjemmelagde kort til venner og familie som liksom ikke er så nært oss....

Gjest Anonymous
Skrevet

Gjør som Tex, jeg.

Sender julekort til de jeg har lyst til å sende til av venner og slekt. Men jeg pleier ikke å sende julekort til de jeg skal feire julaften med eller til andre som får julegave.

Skrevet

Sender til alle jeg kjenner - i alle fall nesten. Koser meg også med å lage dem, og koser meg med de jeg får....

Gjest lilletroll
Skrevet

Sender ikke julekort. Skjønner ikke vitsen.

Skrevet
Sender ikke julekort. Skjønner ikke vitsen.

Det er jo såååå koselig å få julekort i posten. Setter like stor pris på de det står god jul og godt nytt år på jeg som de som det er skrevet masse på :wink:

Skrevet
Sender til alle jeg kjenner - i alle fall nesten. Koser meg også med å lage dem, og koser meg med de jeg får....

Samme her! Lager så mange jeg orker, og kjøper kanskje noen fine i tillegg. Skriver mye til de jeg ikke ser så ofte, forteller litt hvordan det går og sånt. Til de jeg ser jevnlig skriver jeg ikke så mye. Men de tar mye tid, og er mitt store førjulsprosjekt. Koser meg veldig med de kortene!

Skrevet

Før sendte jeg ca 50 julekort til venner og familie. Nå begrenser jeg det med å sende kun til de som bor langt unna og de jeg ikke snakker så ofte med. Det hender jeg ringer å ønsker god jul i stedet for, noe som blir satt stor pris på :)

Skrevet

Sendte ikke julekort i fjor...og det var ganske stusslig...så kanskje det skal være et prosjekt til denne jula!?!

Bruker å sende til både familie og venner.. men helst bare de nærmeste..

Skrevet

De jeg gir julegave til sender jeg ikke julekort til, ellers sender jeg til dem jeg husker på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...