AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #1 Skrevet 11. april 2016 Er det flere enn meg som blir helt sykt kåt av at partneren leker med puppene? ELSKER å bli knadd, slikka, sug, bitt og lett spanket på puppene!! Syns og det er deilig når jeg klemmer sammen brystene og han "knuller" brystene med sin store, stive kuk. Og når han kommer over brystene mine og ber meg slikke i meg litt av sæden. Åh, deilig! Digger brystene mine og elsker når partneren min gir dem oppmerksomhet. Anonymkode: be4bc...127 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #4 Skrevet 12. april 2016 Ja jeg elsker nippleplay! får meg kjempe kåt og kiler i hele underlivet. Fikk puppeorgasme en gang faktisk etter stimuli av kun puppene og pirring i nesten en time. Og generelt kommer jeg mye bedre når jeg har fått langt puppeforeplay og klyper eller "fingrer"(fort stimuli på nipples) brystvortene mens jeg har sex Anonymkode: fca5c...310 3
Saraby Skrevet 12. april 2016 #5 Skrevet 12. april 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner. -Saraby, mod.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #6 Skrevet 12. april 2016 Jeg liker og det Anonymkode: 064f3...f8a
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #7 Skrevet 12. april 2016 Den 11.4.2016 at 10.56, AnonymBruker skrev: Er det flere enn meg som blir helt sykt kåt av at partneren leker med puppene? ELSKER å bli knadd, slikka, sug, bitt og lett spanket på puppene!! Syns og det er deilig når jeg klemmer sammen brystene og han "knuller" brystene med sin store, stive kuk. Og når han kommer over brystene mine og ber meg slikke i meg litt av sæden. Åh, deilig! Digger brystene mine og elsker når partneren min gir dem oppmerksomhet. Anonymkode: be4bc...127 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok. Anonymkode: fac85...702 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok Anonymkode: d7012...e60 Ja og nei-spørsmål. Ok passer vel egentlig ikke. Men siden ok er et positiv ladet svar, så tar jeg det som et ja Anonymkode: be4bc...127 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå