Gå til innhold

Parkeringsplasser på jobb - splittet fra "Det er så dyrt å jobbe på jobben min. Er det greit å nekte?"

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke så opptatt av det, det er jo du som startet tråden eller hva? Om du ikke trenger annen input i forhold til egne tanker, hvorfor skal man starte en tråd da? Du har jo fått flere forslag av både meg og andre på hva du kan gjøre med det.

Men jeg skal ikke stanse deg i å kose deg i din egen misere lenger og melder meg herved ut av diskusjonen. 

Anonymkode: 9a8d6...880

Jeg er ikke ts!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, wintergirl skrev:

Jeg er ikke ts!

Du står med det første innlegget i tråden. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du står med det første innlegget i tråden. 

Men det er ikke jeg som startet tråden. KG moderator har flyttet alt som har med parkeringsplasser over til en annen tråd som omhandler emne. Hvorfor vet jeg ikke, men jeg er uansett Sett ikke ts!

Skrevet

Kanskje moderator kan fjerne denne tråden, da jeg kun svarte på et annet innlegg. Dere kan vel ikke starte en tråd for andre, ihvertfall ikke uten å spørre om det er greit. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, wintergirl skrev:

Men det er ikke jeg som startet tråden. KG moderator har flyttet alt som har med parkeringsplasser over til en annen tråd som omhandler emne. Hvorfor vet jeg ikke, men jeg er uansett Sett ikke ts!

Det står også "startet av wintergirl" så da har du æren av å eie tråden uansett ;) Ser nå at det er en trådsplitt med hensyn på ditt innlegg, så det er jo i og for seg du som eier temaet. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det står også "startet av wintergirl" så da har du æren av å eie tråden uansett ;) Ser nå at det er en trådsplitt med hensyn på ditt innlegg, så det er jo i og for seg du som eier temaet. 

Nei, det var andre som svarte meg igjen på en annen tråd hvor jeg svarte ts.  Jeg har ikke startet noen tråd. De kunne heller Slettet alt istedet for å få meg som ts på en tråd jeg ikke har startet. Har trodd jeg har svart på den andre hele tiden og ikke en "egen" tråd.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, wintergirl skrev:

Nei, det var andre som svarte meg igjen på en annen tråd hvor jeg svarte ts.  Jeg har ikke startet noen tråd. De kunne heller Slettet alt istedet for å få meg som ts på en tråd jeg ikke har startet. Har trodd jeg har svart på den andre hele tiden og ikke en "egen" tråd.

Ja, men den opprinnelige tråden ble splittet, og det gjøres til tider med hensyn på innlegg som kanskje er et sidespor i moderators øyne. Fra splittpunktet blir det da en egen tråd, og innlegget det ble splittet på blir satt som trådstarter i den nye tråden. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men den opprinnelige tråden ble splittet, og det gjøres til tider med hensyn på innlegg som kanskje er et sidespor i moderators øyne. Fra splittpunktet blir det da en egen tråd, og innlegget det ble splittet på blir satt som trådstarter i den nye tråden. 

Jeg skrev igjen kun min tanke om saken som en lurte på  og jeg fikk svar fra flere . Jeg var kun interessert i å svare ts og ikke få igang noen diskusjon.  Så nei, de kan ikke bare starte en tråd med min bruker uten å spørre om det er greit først. En tråd jeg vil skal fjernes.  Er det mer å diskutere? 

Endret av wintergirl
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, wintergirl skrev:

Jeg skrev igjen kun min tanke om saken som en lurte på  og jeg fikk svar fra flere . Jeg var kun interessert i å svare ts og ikke få igang noen diskusjon.  Så nei, de kan ikke bare starte en tråd med min bruker uten å spørre om det er greit først. En tråd jeg vil skal fjernes.  Er det mer å diskutere? 

Jeg synes også det var rart at moderator bare startet en ny tråd uten å spørre. TS

Anonymkode: 3c47f...916

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, wintergirl skrev:

Jeg vet ikke. Kanskje du har noen spørsmål om hva slags sykkel som er bra å bruke til jobb? :nigo:

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes også det var rart at moderator bare startet en ny tråd uten å spørre. TS

Anonymkode: 3c47f...916

Takk.

Skrevet
Den Wednesday, April 20, 2016 at 6.04, wintergirl skrev:

Er du dum? Hvorfor så besatt av å sitere meg i ett sett? Arbeidsgiver krever heller ingenting. Vi betaler av andre grunner,som til og med arbeidsgiver syns er på trynet. Selvsagt tror jeg penger vokser på trær, dah! Syns Norge skal begynne å kreve enda mer jeg! Enda mer skatt, høyere bilavgifter,  enda mer bompenger og mer og mer! Staten trenger enda mer penger :ironi:

Tror du skal skaffe deg litt selvinnsikt før du kaller andre dumme og besatt av noe...

Skrevet
17 minutter siden, Nasse1 skrev:

Tror du skal skaffe deg litt selvinnsikt før du kaller andre dumme og besatt av noe...

I lige måde. Det er dere som på død og liv skal prække deres meninger på andre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...