AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #1 Skrevet 11. april 2016 Jente 22 her. Har snakka med en fyr på tinder over sånn ca 2 måneder, men vi har ikke møttes og vi har absolutt ikke snakket mye! (Gjerne med opphold på over 2 uker!) Bare litt løst om å treffes causal på byen, og litt om interesser. Det har bare ikke klaffet helt enda, da jeg over en periode var bortreist ++. Fredag kveld sendte han meg, etter langt opphold, en meld om at han var ute (et sted jeg pleier å være ofte, gjengen min også.), og at det hadde vært hyggelig å treffe meg. Jeg lå og sov fredagskvelden, så fikk ikke dette med meg. I løpet av de siste to månedene er det en på stedet jeg pleier å være, som jeg har rotet noe med. (Har vel vært 3 ganger, og han var med meg hjem den ene gangen. Vi har ikke hatt kontakt utenom dette.) Utrolig nok hadde de to kommet i snakk denne kvelden (altså han fra tinder, og han jeg rota med.), og de har tydeligvis kommet i snakk om meg. (Tror han fra tinder må ha spurt etter meg.) De er nå venner på facebook, så jeg på tinder. Jeg svarte på tindermeldinga dagen etterpå og sa at "neste gang!". Da sendte han meg en ganske spydig melding om at han ikke visste om han var så interessert i å treffe løsbærter som holdt på sånn. Jeg forstår jo at dette ikke var helt heldig, men kan ikke si at jeg føler meg forpliktet når jeg er på byen bare fordi jeg har snakka litt med en fyr på tinder! Jeg har jo aldri møtt fyren en gang! At de to noen gang skulle treffes hadde jeg ikke i min villeste fantasi kunne forestille meg! Føler meg som en idiot, og er også litt redd for hva han fyren jeg har rota med tenker om dette.... ååh... Er så lei meg! - Oslojente Anonymkode: 3068c...76d
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #3 Skrevet 11. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: I løpet av de siste to månedene er det en på stedet jeg pleier å være, som jeg har rotet noe med. (Har vel vært 3 ganger, og han var med meg hjem den ene gangen. Vi har ikke hatt kontakt utenom dette.) Utrolig nok hadde de to kommet i snakk denne kvelden (altså han fra tinder, og han jeg rota med.), og de har tydeligvis kommet i snakk om meg. (Tror han fra tinder må ha spurt etter meg.) De er nå venner på facebook, så jeg på tinder. Jeg svarte på tindermeldinga dagen etterpå og sa at "neste gang!". Da sendte han meg en ganske spydig melding om at han ikke visste om han var så interessert i å treffe løsbærter som holdt på sånn. - Oslojente Anonymkode: 3068c...76d Her har det skjedd noe merkelig som ikke skal skje. Sannsynligvis har du ikke fortalt oss hele datingopplegget ditt. Har du hatt kontakt med mange menn? Forteller du disse akkurat nok til at de finner deg på Tinder o.l.? Du bør vurdere å si litt mindre for dine potensielle beilere slik at de ikke kan kryss-sjekke dine andre kandidater. Anonymkode: 39fa9...289
Alan Smithee Skrevet 11. april 2016 #4 Skrevet 11. april 2016 Selvfølgelig er du ikke forpliktet til noen ting. Så lenge dere ikke hadde en forståelse om at det var dere to, kan du rote med så mange du vil på byen uten at det er umoralsk. 30
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #5 Skrevet 11. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Her har det skjedd noe merkelig som ikke skal skje. Sannsynligvis har du ikke fortalt oss hele datingopplegget ditt. Har du hatt kontakt med mange menn? Forteller du disse akkurat nok til at de finner deg på Tinder o.l.? Du bør vurdere å si litt mindre for dine potensielle beilere slik at de ikke kan kryss-sjekke dine andre kandidater. Anonymkode: 39fa9...289 Dette skjønte jeg ikke. Har ikke truffet begge på tinder. Anonymkode: 3068c...76d
Monky6 Skrevet 11. april 2016 #6 Skrevet 11. april 2016 Jeg hadde svart, kjipt at du føler det sånn og ønsket han lykke til videre. Deretter hadde jeg pustet lettet ut og vært glad for at du ikke rotet deg mer inn i en tinder-fyr, som du aldri har møtt, og som tydeligvis har bygd ett forhold med deg i sitt kontrollerende hode. Denne er det best å forlate før noe mer skjer. så hadde jeg heller slått av en prat med fyren du har hatt en relasjon til, ved neste korsveg. nettdatere kommer og går, og hadde dere vært like keen på hverandre, så hadde dere møttes for lengst. Man kan ikke gjøre alle til lags. 20
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #7 Skrevet 11. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her har det skjedd noe merkelig som ikke skal skje. Sannsynligvis har du ikke fortalt oss hele datingopplegget ditt. Har du hatt kontakt med mange menn? Forteller du disse akkurat nok til at de finner deg på Tinder o.l.? Du bør vurdere å si litt mindre for dine potensielle beilere slik at de ikke kan kryss-sjekke dine andre kandidater. Anonymkode: 39fa9...289 Kan nevne at dette ikke er et vanlig utested i Oslo, men en "internplass" hvor de samme pleier å henge. Han fra tinder visste at jeg pleide å være der (fordi jeg har fortalt det), og det var nok trolig også derfor han tok turen dit. (Så det var nok derfor han spurte om jeg var der, slik jeg ser det for meg.) ts Anonymkode: 3068c...76d
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #8 Skrevet 11. april 2016 Byen er liten så det er alltid sjanse for at noen kjenner noen du kjenner osv. Men ganske barnslig og urimelig å bli furt og vende seg mot deg fordi du roter med en kar på byen. Du hadde jo ikke engang møtt tinder fyren enda, og selvom dere hadde møttes kan han ikke forvente eller kreve at du sitter som en jomfru å venter på han om han ikke klarer å få ut fingeren å be deg på seriøse dates og spørre deg om du vil være eksklusiv /kjæresten hans. Anonymkode: 51b35...8b8 6
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #9 Skrevet 11. april 2016 3 minutter siden, Monky6 skrev: Jeg hadde svart, kjipt at du føler det sånn og ønsket han lykke til videre. Deretter hadde jeg pustet lettet ut og vært glad for at du ikke rotet deg mer inn i en tinder-fyr, som du aldri har møtt, og som tydeligvis har bygd ett forhold med deg i sitt kontrollerende hode. Denne er det best å forlate før noe mer skjer. så hadde jeg heller slått av en prat med fyren du har hatt en relasjon til, ved neste korsveg. nettdatere kommer og går, og hadde dere vært like keen på hverandre, så hadde dere møttes for lengst. Man kan ikke gjøre alle til lags. Takk for svar alle sammen.Godt å høre at han er urimelig i alle fall. For jeg sitter her jo faktisk å føler meg som en tosk. Lurer også på hva han jeg rota med tenker om dette..(Det er jo egentlig en fyr jeg liker litt..) Følte meg dritt hele lørdag og søndag! Men tusen takk for svar, det hjelper. ts Anonymkode: 3068c...76d 1
Gjest Linaria Skrevet 11. april 2016 #10 Skrevet 11. april 2016 Barnslig oppførsel. Selvfølgelig er du ikke forpliktet til noe, og kan kline med akkurat hvem du vil. Ikke gidd å ha mer kontakt med ham.
angie88 Skrevet 11. april 2016 #11 Skrevet 11. april 2016 Altså jeg syntes det er UTROLIG frekt av vedkommende å tru han har noen som helst rett til å går rundt å spørre om deg. Ja skjønner det var tilfeldig at de to kom i hop. men jeg hadde ikke brydd meg litt en gang. hvertfall ikke når jeg ikke hadde møtt han en gang. DUST hadde jeg svart han. 8
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #12 Skrevet 11. april 2016 2 minutter siden, angie88 skrev: Altså jeg syntes det er UTROLIG frekt av vedkommende å tru han har noen som helst rett til å går rundt å spørre om deg. Ja skjønner det var tilfeldig at de to kom i hop. men jeg hadde ikke brydd meg litt en gang. hvertfall ikke når jeg ikke hadde møtt han en gang. DUST hadde jeg svart han. Takk. Så du hadde ikke vært flau mtp. på han du rota med heller? Godt å høre i så fall.. ts Anonymkode: 3068c...76d
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #13 Skrevet 11. april 2016 Tror du skal være glad for at du har funnet ut hvordan denne tinderfyren er, allerede nå. Syns han er frekk, kontrollerende og ufyselig.. Bra at du nå har mulighet til å komme deg vekk, før du sitter der om 6-12mnd og er full av kjærlighetssorg pga en kontrollerende kjæreste som nekter deg venner, familie og ett liv..! Anonymkode: 00166...fd3 2
Tekopper Skrevet 11. april 2016 #14 Skrevet 11. april 2016 Han har akkurat eliminert seg selv fra å date deg, med å virke sjalu og eiesyk allerede. Tenk så fint at du fikk vite det allerede nå, før du investerte mer tid og energi i fyren. 8
angie88 Skrevet 11. april 2016 #15 Skrevet 11. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk. Så du hadde ikke vært flau mtp. på han du rota med heller? Godt å høre i så fall.. ts Anonymkode: 3068c...76d Nei, Jeg trur ikke han bryr seg heller. unntagen hvis dere holder på nå. Det er ingen som bryr seg om hva en annen person gjør så lenge det ikke er noe i mellom dere i dag. alle mennesker har hatt mer en en kjæreste/date. de aller fleste hvertfall.
Frøken.stille Skrevet 11. april 2016 #16 Skrevet 11. april 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jente 22 her. Har snakka med en fyr på tinder over sånn ca 2 måneder, men vi har ikke møttes og vi har absolutt ikke snakket mye! (Gjerne med opphold på over 2 uker!) Bare litt løst om å treffes causal på byen, og litt om interesser. Det har bare ikke klaffet helt enda, da jeg over en periode var bortreist ++. Fredag kveld sendte han meg, etter langt opphold, en meld om at han var ute (et sted jeg pleier å være ofte, gjengen min også.), og at det hadde vært hyggelig å treffe meg. Jeg lå og sov fredagskvelden, så fikk ikke dette med meg. I løpet av de siste to månedene er det en på stedet jeg pleier å være, som jeg har rotet noe med. (Har vel vært 3 ganger, og han var med meg hjem den ene gangen. Vi har ikke hatt kontakt utenom dette.) Utrolig nok hadde de to kommet i snakk denne kvelden (altså han fra tinder, og han jeg rota med.), og de har tydeligvis kommet i snakk om meg. (Tror han fra tinder må ha spurt etter meg.) De er nå venner på facebook, så jeg på tinder. Jeg svarte på tindermeldinga dagen etterpå og sa at "neste gang!". Da sendte han meg en ganske spydig melding om at han ikke visste om han var så interessert i å treffe løsbærter som holdt på sånn. Jeg forstår jo at dette ikke var helt heldig, men kan ikke si at jeg føler meg forpliktet når jeg er på byen bare fordi jeg har snakka litt med en fyr på tinder! Jeg har jo aldri møtt fyren en gang! At de to noen gang skulle treffes hadde jeg ikke i min villeste fantasi kunne forestille meg! Føler meg som en idiot, og er også litt redd for hva han fyren jeg har rota med tenker om dette.... ååh... Er så lei meg! - Oslojente Anonymkode: 3068c...76d Jeg skjønner ikke helt hvorfor du er lei deg for det her, ikke kast bort energi på det. Du er en singel 22-åring, du gjør da akkurat som du vil. At en på tinder (som du aldri har møtt) reagerer som han gjør er da ikke ditt problem. 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #17 Skrevet 11. april 2016 1 minutt siden, angie88 skrev: Nei, Jeg trur ikke han bryr seg heller. unntagen hvis dere holder på nå. Det er ingen som bryr seg om hva en annen person gjør så lenge det ikke er noe i mellom dere i dag. alle mennesker har hatt mer en en kjæreste/date. de aller fleste hvertfall. Men problemet er at vi er i samme gjeng, og at det ikke så veeldig lenge siden sist vi "kyssa". Og jeg liker han jo egentlig litt også, selv om vi ikke har hatt kontakt. Jeg har vel kanskje ødelagt sjansene mine hos han. (Men vet ikke om det var noe der i utgangspunktet!) Men takk skal du ha! Et øyeblikk siden, Frøken.stille skrev: Jeg skjønner ikke helt hvorfor du er lei deg for det her, ikke kast bort energi på det. Du er en singel 22-åring, du gjør da akkurat som du vil. At en på tinder (som du aldri har møtt) reagerer som han gjør er da ikke ditt problem. Det kan du si. Jeg synes bare det er litt flaut at han jeg har rota litt med får vite at jeg har snakka med en fyr på tinder, for han er egentlig en jeg liker. (Men jeg vet ikke om han likte meg.). Synes bare det hele er litt ekkelt. Men veldig godt å høre! Takk skal du ha! ts Anonymkode: 3068c...76d
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #18 Skrevet 11. april 2016 13 minutter siden, angie88 skrev: Altså jeg syntes det er UTROLIG frekt av vedkommende å tru han har noen som helst rett til å går rundt å spørre om deg. Ja skjønner det var tilfeldig at de to kom i hop. men jeg hadde ikke brydd meg litt en gang. hvertfall ikke når jeg ikke hadde møtt han en gang. DUST hadde jeg svart han. Og ja - dette er veldig sant!! Utrolig ekkelt for meg! ts Anonymkode: 3068c...76d 3
Carrot Skrevet 11. april 2016 #19 Skrevet 11. april 2016 Min første tanke er at han du har rotet med prater for mye, og han du har chattet med spør for mye. Ellers syns jeg det er ufint av folk i tråden å dra inn alt mulig annet tøys som at du ikke har delt all info, at du er løs osv - sier mer om dem enn deg. 6
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #20 Skrevet 11. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men problemet er at vi er i samme gjeng, og at det ikke så veeldig lenge siden sist vi "kyssa". Og jeg liker han jo egentlig litt også, selv om vi ikke har hatt kontakt. Jeg har vel kanskje ødelagt sjansene mine hos han. (Men vet ikke om det var noe der i utgangspunktet!) Men takk skal du ha! Det kan du si. Jeg synes bare det er litt flaut at han jeg har rota litt med får vite at jeg har snakka med en fyr på tinder, for han er egentlig en jeg liker. (Men jeg vet ikke om han likte meg.). Synes bare det hele er litt ekkelt. Men veldig godt å høre! Takk skal du ha! ts Anonymkode: 3068c...76d Så du har tøset deg til og lurt han på Tinder til å tro at du er litt interessert i han? Etter tråder som dette så lurer KG kvinner på hvorfor menn klør seg i hodet? Anonymkode: 36118...b27 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå