Gjest simsam Skrevet 11. april 2016 #1 Skrevet 11. april 2016 Hvorfor ser jeg ikke pengene i saldoen? Det står bare 0,-. Men jeg har fått flere refunds/tilbakebetalinger, både nylige og slike som er over 1 mnd gamle, f.eks. 0.99 CAD... men det vises ikke i saldoen. Jeg leste et sted at det kunne ta 30 dager før pengene ble overført, så jeg tenkte at det kanskje var derfor, at dette var penger som var på vei til meg/reservert, men noen av beløpene har det jo gått over 30 dager - så jeg lurer på hvor de blir av? noen som har erfaring med ebay og paypal?
Devilheart Skrevet 11. april 2016 #2 Skrevet 11. april 2016 Sjekk under Transactions, Recieved, Sent, osv. for å se gjennom bevegelsene. Burde vel se lett om du har fått eller sent penger i det siste?
Gjest simsam Skrevet 11. april 2016 #3 Skrevet 11. april 2016 2 timer siden, Devilheart skrev: Sjekk under Transactions, Recieved, Sent, osv. for å se gjennom bevegelsene. Burde vel se lett om du har fått eller sent penger i det siste? Det står alle transaksjoner inn og ut, men det kommer ikke opp på saldoen. Jeg har betaling direkte via kortet mitt, så jeg overfører ikke penger til paypal før jeg handler på ebay, men betalingen skjer gjennom paypal... Men jeg ser ikke at pengene som har kommet inn (refunds) har kommet inn på noen av bankkontoene mine, og saldoen på paypal står på 0, så jeg bare lurer på om dette er normalt? Hvordan får jeg tak i pengene som er overført til meg? Prøvde noe sånn hjelpesider, men fikk ikke noe svar der...
Devilheart Skrevet 11. april 2016 #4 Skrevet 11. april 2016 (endret) 4 minutter siden, simsam skrev: Det står alle transaksjoner inn og ut, men det kommer ikke opp på saldoen. Jeg har betaling direkte via kortet mitt, så jeg overfører ikke penger til paypal før jeg handler på ebay, men betalingen skjer gjennom paypal... Men jeg ser ikke at pengene som har kommet inn (refunds) har kommet inn på noen av bankkontoene mine, og saldoen på paypal står på 0, så jeg bare lurer på om dette er normalt? Hvordan får jeg tak i pengene som er overført til meg? Prøvde noe sånn hjelpesider, men fikk ikke noe svar der... For meg virker det som svaret ligger her. For at du skal ha saldo i PP-kontoen, må beløp være overført dit. Siden PP betaler direkte via kortet, betyr det i praksis at pengene blir overført direkte fra bankkontoen, og ikke via PP-kontoen. Prøver å overfør noe penger mellom dem, f.eks 100-200 kr, og se om du får det som saldo. Hvordan du overfører penger til PP.kontoen, står godt forklart og du har en egen "transaction ID" som du må bruke. Bare husk på å skrive den i meldingsfeltet, ikke i KID feltet. Tar som regel 2-3 dager å få pengene overført. Alternativt må du nok kontakte kundesenteret deres. Oppd.: les gjerne også her: https://www.paypal-community.com/t5/eBay-and-PayPal-Archive/Received-Payments-Completed-but-my-Balance-says-0/td-p/336040 Endret 11. april 2016 av Devilheart 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #5 Skrevet 11. april 2016 21 minutter siden, Devilheart skrev: For meg virker det som svaret ligger her. For at du skal ha saldo i PP-kontoen, må beløp være overført dit. Siden PP betaler direkte via kortet, betyr det i praksis at pengene blir overført direkte fra bankkontoen, og ikke via PP-kontoen. Prøver å overfør noe penger mellom dem, f.eks 100-200 kr, og se om du får det som saldo. Hvordan du overfører penger til PP.kontoen, står godt forklart og du har en egen "transaction ID" som du må bruke. Bare husk på å skrive den i meldingsfeltet, ikke i KID feltet. Tar som regel 2-3 dager å få pengene overført. Alternativt må du nok kontakte kundesenteret deres. Oppd.: les gjerne også her: https://www.paypal-community.com/t5/eBay-and-PayPal-Archive/Received-Payments-Completed-but-my-Balance-says-0/td-p/336040 Ja, men det står overføringer og tilbakeføringer, og da ser jeg noen beløp her og der. Disse finner jeg ikke på bankkonto, og når de ikke står på saldoen på paypal, hvordan får jeg da tilgang til de? MÅ jeg overføre penger først til paypal før overføringer fra andre vises? (hvis du forstår spørsmålet). Anonymkode: 7da77...0fa
Gjest simsam Skrevet 11. april 2016 #6 Skrevet 11. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ja, men det står overføringer og tilbakeføringer, og da ser jeg noen beløp her og der. Disse finner jeg ikke på bankkonto, og når de ikke står på saldoen på paypal, hvordan får jeg da tilgang til de? MÅ jeg overføre penger først til paypal før overføringer fra andre vises? (hvis du forstår spørsmålet). Anonymkode: 7da77...0fa Sorry, kom borti anonymknappen
Gjest simsam Skrevet 11. april 2016 #7 Skrevet 11. april 2016 Ah, så denne: r. 19. feb. 2016 Belastning fra betalingskort FulførtOverføringen din fra betalingskortet til PayPal-kontoen er fullført. Overføringen din fra betalingskortet til PayPal-kontoen er fullført. 6,44 NOK fr. 19. feb. 2016 Valutakonvertering Fullført -6,44 NOK fr. 19. feb. 2016 Valutakonvertering Fullført $0,99 CAD ma. 11. april 2016 Refusjon Fullført $0,99 CAD ma. 11. april 2016 Valutakonvertering Fullført -$0,99 CAD ma. 11. april 2016 Valutakonvertering Fullført 6,44 NOK ma. 11. april 2016 Godskrevet til betalingskort Som du ser på slutten - står det godskrevet til betalingskort! Så da har det trolig kommet rett tilbake til kortet da? Må sjekke bankkontoen litt nøyere.
Devilheart Skrevet 11. april 2016 #8 Skrevet 11. april 2016 Nei, du skal strengt tatt ikke det. Men om du leser linken jeg la ut, skriver Andy at det kan ha med verifisering av e-post adresse, linking av PP-konto mot bankkort eller at man må være Premium user å gjøre. Utover det, så vet ikke jeg heller, beklager for det. Men som linket har PP eget forum for slike spørsmål. Om du ikke finner relevante svar der, vill jeg nok ha kontaktet kundeservice direkte.
Gjest simsam Skrevet 11. april 2016 #9 Skrevet 11. april 2016 Jeg fant noen overføringer for en tid tilbake, men er nok som det stod et sted, at det kan ta litt tid før det kommer på konto Fant overføring fra.... ching chong paypal bla bla :D Så pengene er vel på vei da :D
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. april 2016 #10 Skrevet 15. april 2016 Den 11.4.2016 at 13.00, simsam skrev: Ah, så denne: r. 19. feb. 2016 Belastning fra betalingskort FulførtOverføringen din fra betalingskortet til PayPal-kontoen er fullført. Overføringen din fra betalingskortet til PayPal-kontoen er fullført. 6,44 NOK fr. 19. feb. 2016 Valutakonvertering Fullført -6,44 NOK fr. 19. feb. 2016 Valutakonvertering Fullført $0,99 CAD ma. 11. april 2016 Refusjon Fullført $0,99 CAD ma. 11. april 2016 Valutakonvertering Fullført -$0,99 CAD ma. 11. april 2016 Valutakonvertering Fullført 6,44 NOK ma. 11. april 2016 Godskrevet til betalingskort Som du ser på slutten - står det godskrevet til betalingskort! Så da har det trolig kommet rett tilbake til kortet da? Må sjekke bankkontoen litt nøyere. Ja de blir tilgodeskrevet direkte til din konto i banken, dette kan ta neon dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå