Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har det seg sånn at jeg er kristen og tror på at jesus kommer tilbake å henter alle barn(alle alder, Bare Gud som vet) og alle de kristne. 

Hva om alle barna og de kristne forsvant? 

Hva hadde dere trodd det var? Alien? Usa? Heheh morsomt å høre hva andre tror :)

Anonymkode: 1fb2d...e7b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer mer på hvor du tror dere havner om dere blir "hentet".

Anonymkode: 9eedd...55c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Fra et rent filosofisk ståsted så ville alle de som trodde det var en gud som bortførte dem være borte, altså ville de som var igjen tro det var noe annet som var grunnen til at alle disse personene forsvant. Utenomjordinger, stringteori, eller noe annet. 

Anonymkode: 7c638...d75

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer mer på hvor du tror dere havner om dere blir "hentet".

Og må tilføye; hvordan tenker du deg at dere blir hentet.?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Tror egentlig at vi blir hentet opp til himmelen. Og at alle skal få det med seg. Men hva tror dere at det e om det hadde skjedd? :)

• Liker 2
Skrevet

Seriøst, hva får deg til å tro på Jesus? Det er en like oppdiktet person som det Donald Duck er.

Kan du fortelle meg til hvilket sted dere blir fraktet når Jesus jenter dere?

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Tror egentlig at vi blir hentet opp til himmelen. Og at alle skal få det med seg. Men hva tror dere at det e om det hadde skjedd? :)

:hug: :natti:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Hvorfor respekterer alle budismen, muslim og osv for demmes tro også ikke respektere folk som er kristen? Det har jeg lurt på.. 

Men hvorfor ingen seriøse svar? :tongue:

• Liker 2
Skrevet

opp til himmelen. Det er liksom det vi sier til barna det føler jeg.  For vi vet jo i dag at Universet er så stort og det er masse planeter med ingen ting på og kanskje planeter med noe på enda lengre vekk. 

Jeg hadde trudd det var ett virus/lignende stoff som gjorde så de andre kroppene smuldret opp. og bare ble borte. Når jeg fant ut i løpet av en tid at det var alle de kristne som ble borte. så hadde jeg lurt på hva det var dere hadde funnet på. kanskje dere hadde drikket noe som dette viruset var oppi. 

Jeg hadde aldri trudd dere dro til gud i himmelen. 

Kanskje en ailien på en annen planet ja. ikke gud i himmelen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Hvorfor respekterer alle budismen, muslim og osv for demmes tro også ikke respektere folk som er kristen? Det har jeg lurt på.. 

Alle respekterer ikke religioner, uansett hvilken religion.

Temmelig vanskelig, for ikke å si umulig, å svare seriøst på sånne fabuleringer.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Religion er roten til mye vondt her i verden, så jeg bryr meg nada om å tro på annet enn meg selv

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Okei eg ville ikke diskutere dette. Bare lese sånne gøye kommentarer angie88 skrev :D 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg hadde trodd at alle de kristne hadde kidnappet alle barna og dratt dem med seg til et bunker under bakken og ventet på jordens undergang. 

Endret av Chiyo
  • Liker 3
Gjest Tigress
Skrevet (endret)

Eg hadde tenkt at menneska endeleg hadde blitt ramma av ein populasjonsregulerande sjukdom, og vore utruleg glad og nøgd med at eg ikkje hadde blitt råka sjølv av han.

Så, kan ikkje de kristne vere så gilde og bli henta så snøgt som råd, slik at det blir betre plass og mindre miljøskadar til oss som er att? Plis? 

Endret av Tigress
Skrevet
4 minutter siden, Chiyo skrev:

Jeg hadde trodd at alle de kristne hadde kidnappet alle barna og dratt dem med seg til et bunker under bakken og ventet på jordens undergang. 

Ja den kunne også vært noe. hehe

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har det seg sånn at jeg er kristen og tror på at jesus kommer tilbake å henter alle barn(alle alder, Bare Gud som vet) og alle de kristne. 

Hva om alle barna og de kristne forsvant? 

Hva hadde dere trodd det var? Alien? Usa? Heheh morsomt å høre hva andre tror :)

At tullingene hadde kidnappet barna. Det er slik religiøse fundamentalister kan finne på å gjøre.

Anonymkode: f7aaf...9e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke komme her og legge ut slik og bare: okey eg vil ikke diskutere det bla bla. Voks opp, og tenk litt selv. 

Nå er ikke halve jordens befolkning kristne, og du er bra blind om du tror folk respekterer muslimsk tro mer enn kristent. Jeg respekterer ingen religioner som sier at det er en gud der ute og at vi skal følge boka/prester/andre religiøse blindt. 

Men om alle religiøse, derav kristne, jehova, smith, osv, muslimer, jøder, osv osv hadde plutselig forsvunnet, vilke jeg bare tenkt Jippiiiii! Mest sannsynligvis hadde dere forsvunnet i løse luften fordi noe som er usant ikke lenger kan eksistere. Jeg hadde ikke savnet en eneste som går rundt og tror at deres religion er verdens navle.

Anonymkode: 033ae...49e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis alle religiøse plutselig hadde forsvunnet fra jordas overflate hadde det sannsynligvis blitt fred på jorda :)

Anonymkode: f7aaf...9e0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke komme her og legge ut slik og bare: okey eg vil ikke diskutere det bla bla. Voks opp, og tenk litt selv. 

Nå er ikke halve jordens befolkning kristne, og du er bra blind om du tror folk respekterer muslimsk tro mer enn kristent. Jeg respekterer ingen religioner som sier at det er en gud der ute og at vi skal følge boka/prester/andre religiøse blindt. 

Men om alle religiøse, derav kristne, jehova, smith, osv, muslimer, jøder, osv osv hadde plutselig forsvunnet, vilke jeg bare tenkt Jippiiiii! Mest sannsynligvis hadde dere forsvunnet i løse luften fordi noe som er usant ikke lenger kan eksistere. Jeg hadde ikke savnet en eneste som går rundt og tror at deres religion er verdens navle.

Anonymkode: 033ae...49e

Ts her! Er voksen. Bare diskuter du :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...