Gå til innhold

Hvordan ta opp mobbing med foreldre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har oppdaget at jenta mi på 9 år har blitt mobbet av to venninner som går på samme aktivitet som henne.
Disse to jentene er veldig tette. Når de har møttes på denne felles aktiviteten har min datter opplevd flere ganger at de ikke vil sitte ved siden av henne, og prøver å få andre til å bytte plass med dem. Viss det ikke har gått, har de satt seg ytterst på stolen lengst mulig unna. Hun har også opplevd at de ser på hverandre og himler med øynene når hun spør om å få være med dem. Dette er ikke et problem når hun er sammen med disse jentene en-og en. 

Jeg vet at foreldrene ville ønske å vite om dette. Men hvordan i all verden går man frem for å ta opp dette med foreldrene?

Anonymkode: a6540...f14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ringer og sier " min datter Ada opplevd flere ganger at Sara og Nora ikke vil sitte ved siden av henne, og prøver å få andre til å bytte plass med dem. Viss det ikke har gått, har de satt seg ytterst på stolen lengst mulig unna. Ada har også opplevd at de ser på hverandre og himler med øynene når hun spør om å få være med dem. Dette er ikke et problem når hun er sammen med Sara og Nora en-og en. Kan dere snakke med dem om det? ". Ikke kall det grovmobbing, men fortell det akkurat som det er, verken mer eller mindre.  

• Liker 1
Gjest lipgloss
Skrevet

Helt enig i at dette må gjøres noe med så det ikke får utvikle seg,ville nok bare tatt en telefon og presentert meg selv som mor til ditt barn og forklart helt ærlig hvordan situasjonen er,visst det er gode og oppegående foreldre så tar de tak i dette og får slutt på det med en gang,jeg ble selv mobbet over en lang periode og vet hvor vondt det kan være.

Jeg ønsker deg lykke til håper det order seg for deg og din datter

Klemmer Ronja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...