Gå til innhold

Rike folk er så rare

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg møter noen rike mennesker så går det ikke an å føre en normal samtale med dem. 

Språket deres og måten de prater på er hentet ut fra en "opplesning fra en bok" korrekt måte å si det på.

Væremåten er hentet ut fra en svart hvitt film som ble laget på 50 tallet. 

Hvis jeg skal fortelle en historie om noe så har de gjort noe MYYYE hyggelige i New York på et luksushotell der liksom. 

Er det fordi de går i et lukka miljø med andre tullinger som er rike?

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, makkapakka skrev:

når jeg møter noen rike mennesker så går det ikke an å føre en normal samtale med dem. 

Språket deres og måten de prater på er hentet ut fra en "opplesning fra en bok" korrekt måte å si det på.

Hvis jeg skal fortelle en historie om noe så har de gjort noe MYYYE hyggelige i New York på et luksushotell der liksom. 

Når jeg møter folk med dine holdninger er det som å snakke med noen fra en dårlig sosialrealistisk film fra 70-tallet. Hvis jeg prøver å fortelle om noe jeg har opplevd får jeg høre at jeg er oppblåst og vemmelig, selv om jeg er hyggelig og kun vil fortelle om noe. Er det fordi dere egentlig hater folk med penger, og har bestemt dere for hvordan de er? Er det misunnelse som logger bak slike fordomsfulle innlegg du skrev?

Kanskje du skulle forsøke å respektere folk, i stedet for å late som om du er i en slags antropologisk dyrehave?

Anonymkode: 13be3...2ba

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, makkapakka skrev:

Derfor er det mest fornuftig at du holder deg til din sosiale "klasse". En slik blanding og utvanning av de rikes klasser som du prøver på når du trør inn i de rikes sosiale sammenkomster er ikke heldig. 

Spøk til side, like barn leker best. Hvilken gruppe er det du anser som rike? Hvor mye materielle verdier må man ha for å kunne kalles rik? Mulig jeg har for pent språk for deg? 

Anonymkode: de0c2...9ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fy søren for en tullete tråd.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare... 

Kanskje du burde se på deg selv før du kritiserer andre?

Anonymkode: 316c8...d81

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Snufs Snufs, jeg er ikke rik...

Da får jeg heller snakke stygt om de rike slik at jeg føler meg bedre, snufs snufs...

Dustete tråd.

Anonymkode: 5765a...d76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...