angie88 Skrevet 11. april 2016 #1 Skrevet 11. april 2016 Hei, Jeg har for bare tre dager siden begynt på ZO medical/ Obagi kur i ansiktet for å fjerne Akne arr og porer. Har lest rundt på nettet, men finner ikke svar. ER det noen her som har vært borti denne kuren? Jeg fikk beskjed om at det ville ta 4-5 dager før jeg merket noen ting. men jeg var helt rød etter første natten og etter andre natten var jeg begynt å flasse. Spørsmålet mitt er om det er vanlig at det skal gjøre sååååå vondt når du renser, skrubber lett, bruker te-padsa, og tar på ny krem. jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg og er så vidt unna å begynne å grine der jeg står. er dette normalt??
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #2 Skrevet 4. juli 2016 *Dytt* Lurer også på om noen har erfaring med denne serien for å bedre hud/akne arr ? Anonymkode: df0d2...ada
Gjest Linneah2013 Skrevet 4. juli 2016 #3 Skrevet 4. juli 2016 Jeg gikk på denne kuren i 18 uker for store porer. Ja, det svei veldig, men ble bedre etterhvert. Min erfaring er at kuren ikke er verdt det den koster, såg veldig liten forskjell på porene etter kuren var ferdig. Men såklart, den kan sikkert være bra for andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå