Gå til innhold

Trusemannen herjer fortsatt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha, han sendte meg en melding en gang. Lo så jeg grein. 

Anonymkode: f259a...ae0

AnonymBruker
Skrevet

Har han ikke bedre å gjøre? 

Anonymkode: 86132...0cc

Gjest lipgloss
Skrevet

Dette syns jeg er helt forkastelig og vemmelig.

Er synd at verden har blitt slik,og at unge mennesker skal få oppleve slik skremmende atferd :(

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, lipgloss skrev:

Dette syns jeg er helt forkastelig og vemmelig.

Er synd at verden har blitt slik,og at unge mennesker skal få oppleve slik skremmende atferd :(

Enig. Politiet gjør et slett arbeid når han flere ganger siden slutten av 90 tallet har blitt tatt uten å bli satt i forvaring. Et slikt menneske gjentar det kriminelle når det slepper ut. Det burde vært bedre lovverk for slikt.

Anonymkode: 3a5e1...021

Skrevet

Han er notorisk

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en helt identisk melding før jul, men fra et annet telefonnummer. Husker jeg leste meldingen og tenkte at dette var spam på lik linje som de rare epostene jeg av og til mottar. Svarte selvsagt ikke, men har meldingen fremdeles lagret på mobilen min. Måtte finne den frem nå og han opererer altså med ulike nummer. 

Anonymkode: 47b3d...fae

Skrevet

Jeg fikk faktisk ei sånn melding ifjor, helt identisk! 

Spam tenkte jeg etter å ha sjekket opp nr, og slettet hele meldingen. 

AnonymBruker
Skrevet
Den 11.4.2016 at 7.06, AnonymBruker skrev:

Vær på vakt, og sperr mobilen til barna for numrene til trusemannen. Strategien hans er nå å utgi seg for å være russ for å komme i kontakt med svært unge barn.

http://telefonterror.co.no

http://www.side2.no/foreldre/christine-oppfordrer-alle-foreldre-om-a-sjekke-barnas-mobiler--dette-er-en-syk-syk-mann/3423211959.html

Anonymkode: d8865...b5a

Det hjelper det ikke å sperre mobilen for nummeret, han får bare nytt nummer i løpet av kort tid.

Jeg leste i en artikkel at han kjøper kontantkort som må registreres innen 30 dager, og nummeret blir slettet når han ikke gjør det. I stedet for å registrere nummeret sitt, kjøper han nytt kontantkort etter disse 30 dagene.

Politiet kan ikke gjøre annet enn å ta i mot anmeldelsene, og ta ut siktelse.
Han blir stilt for retten, soner straffen sin, og er fri til å gjøre det samme på nytt igjen når han kommer ut.
Så er det på'n igjen.

Anonymkode: 93ef3...e15

Gjest noe tilfeldig
Skrevet

Synes overskriften på tråden er så komisk, går en rekke visuelle bilder av en middelaldrende naken mann med masse truser som herjer rundt på stua si ....:sprettoy:

Skrevet

Noen burde fått han inn på institusjon der de kan hindre han i å kjøpe kontantkort osv!

AnonymBruker
Skrevet

Uff, jeg fikk en melding, ta fra han friheten hans! Med en gang!

Anonymkode: 5fe84...f73

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Politiet gjør et slett arbeid når han flere ganger siden slutten av 90 tallet har blitt tatt uten å bli satt i forvaring. Et slikt menneske gjentar det kriminelle når det slepper ut. Det burde vært bedre lovverk for slikt.

Anonymkode: 3a5e1...021

Det er ikke politiet som dømmer en til forvaring. Det er det retten som gjør

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, sjøhest skrev:

Noen burde fått han inn på institusjon der de kan hindre han i å kjøpe kontantkort osv!

Han bor visst i et bofellesskap, en form for autisme tror jeg. Men mener det var en lett form for autisme. 

Anonymkode: a962e...0e8

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uff, jeg fikk en melding, ta fra han friheten hans! Med en gang!

Anonymkode: 5fe84...f73

Er ikke akkurat første gang, og han har gjort verre ting, bare å Google det.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han bor visst i et bofellesskap, en form for autisme tror jeg. Men mener det var en lett form for autisme. 

Anonymkode: a962e...0e8

Ja, han burde jo hatt 1-1 bemanning og bli stoppet fra å sende ekle meldinger til folk/oppsøke jenter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...