AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #1 Skrevet 10. april 2016 Hei! Kjøpte en mobil for 4 mnd siden i 3K-klassen. Mobilen er jeg kjempefornøyd med, men headsetet sluttet just å fungere. Er det greit å klage på headsetet, eller blir det for "pirkete"? Jeg bruker det hver dag og har vært veldig forsiktig med å legge det ordentlig sammen, men ikke slik at ledningen bøyes eller krølles, så jeg forstår ikke hvorfor det har sluttet å fungere etter bare 3mnd i bruk. (Har dessverre studentlommebok, så å bruke penger på å kjøpe et headset som gir "ok" lyd og ikke knivstikker ørene er litt småkjipt når jeg kjøpte en mobil med medfølgende headset og forventet det skulle vare lengre) Anonymkode: c6b70...b17
stan Skrevet 10. april 2016 #2 Skrevet 10. april 2016 Ta kontakt med der du kjøpte mobilen. Forklar situasjonen. Det skal jo virke mer enn tre måneder. Men det er jo en risiko for at de vil hevde det skyldes slitasje eller noe. Men prøv.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #3 Skrevet 10. april 2016 3 minutter siden, stan skrev: Ta kontakt med der du kjøpte mobilen. Forklar situasjonen. Det skal jo virke mer enn tre måneder. Men det er jo en risiko for at de vil hevde det skyldes slitasje eller noe. Men prøv. Takk for svar! Tenker kanskje jeg skal det, så får jeg hvertfall prøvd Anonymkode: c6b70...b17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå