AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #1 Skrevet 10. april 2016 Jeg synes at i vår familie har vi en altfor dårlig dynamikk og ikke er tilstede for hverandre. Jeg vil gjerne høre andres synspunkter. Hvor mye er du sammen med familien din? For lite/for mye? Hvor mye skulle du ønske dere var sammen? Hvem tar kontakt? Er det ofte enveis eller er det en god dynamikk slik at du føler det er toveis? Anonymkode: 0262e...764
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #2 Skrevet 11. april 2016 Ingen som har noe å si ang denne "problemstillingen" ? Anonymkode: 0262e...764
Millimani Skrevet 11. april 2016 #3 Skrevet 11. april 2016 Det er toveis, men min mamma er bedre på å ta kontakt med meg enn jeg er til å ta kontakt med henne. Søsknene mine og jeg har en tidsklemme som ikke mamma har... Jeg har ikke behov for å treffe dem så ofte, men det kan også være fordi jeg har Asperger syndrom - og da et stort behov for mye alene-tid. Snakker/skriver som regel med mammaen min daglig, søsknene mine blir litt sjeldnere. Den ene av dem bor også utenbys.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #4 Skrevet 11. april 2016 Vi er sammen med ulike deler av familien ca to ganger i uka. Besteforeldre eller tanter /onkler / søsken/søskenbarn. Stor familie. Anonymkode: 4561d...666
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #5 Skrevet 11. april 2016 Er sammen med familien når vi ønsker det(noe som sikkert ikke er så ofte som familien ønsker å være med oss), og sier svært sjelden nei om de ønsker å gjøre noe med oss. Vi ser familien til mannen flere ganger i uka siden vi bor tett på, og min snakkes vi med på telefon flere ganger i uka og på SMS. Vi opplever av og til at enkelte ønsker å ha mer med oss å gjøre enn vi ønsker å ha med dem å gjøre, men slik er det nå bare. Vi har andre ting å finne på enn enkelte i familien som henger sammen mer eller mindre hver eneste dag. Kan godt være de da tenker at ting er enveis, men vi har bare ikke det samme behovet som de har for denne tette kontakten hver eneste dag og vi liker å gjøre være egne ting når vi har fri. Anonymkode: e265a...027
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå