AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #1 Skrevet 10. april 2016 Siste tråd fra meg. Ærlig og brutalt, beklager. 1. Dere som har svart i denne tråden, ville dere ha sagt og skrevet det samme under fullt navn i all offentlighet? 2. Hvordan ville dere reagert dersom vi fikk en teknisk feil og nickene deres eller ab ble byttet ut med fullt navn, eller svarene ble lagt på bordet til sjefene deres? Anonymkode: fdd3a...1a9 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #2 Skrevet 10. april 2016 Var det ikke siste tråd fra deg isted? Hvorfor opprette ny? Hold det du lover, ikke lag nye tråder. Anonymkode: 48d73...0bd 9
Sialove Skrevet 10. april 2016 #3 Skrevet 10. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Siste tråd fra meg. Ærlig og brutalt, beklager. 1. Dere som har svart i denne tråden, ville dere ha sagt og skrevet det samme under fullt navn i all offentlighet? 2. Hvordan ville dere reagert dersom vi fikk en teknisk feil og nickene deres eller ab ble byttet ut med fullt navn, eller svarene ble lagt på bordet til sjefene deres? Anonymkode: fdd3a...1a9 Da hadde jeg sagt vær så god, jeg står for det jeg har skrevet på internett. I forhold til deg som skriver anonymt, så lurer jeg på hvem sin sjef som hadde reagert mest. 1
VirrVarr Skrevet 10. april 2016 #4 Skrevet 10. april 2016 Helt uproblematisk, faktisk. Står med glede for alt jeg har sagt 😊. 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #5 Skrevet 10. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siste tråd fra meg. Ærlig og brutalt, beklager. 1. Dere som har svart i denne tråden, ville dere ha sagt og skrevet det samme under fullt navn i all offentlighet? 2. Hvordan ville dere reagert dersom vi fikk en teknisk feil og nickene deres eller ab ble byttet ut med fullt navn, eller svarene ble lagt på bordet til sjefene deres? Anonymkode: fdd3a...1a9 Ja det kunne jeg nok. Ble dette lagt på bordet til en evt sjef kunne jeg gått til anmeldelse av deg/kg. Det er faktisk ikke lov å gjøre slike ting. Men hvorfor i alle dager holder du på med dette? Anonymkode: cc65b...b69 5
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 10. april 2016 #7 Skrevet 10. april 2016 Jeg skammer meg ikke over meningen(e) mine
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #8 Skrevet 10. april 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var det ikke siste tråd fra deg isted? Hvorfor opprette ny? Hold det du lover, ikke lag nye tråder. Anonymkode: 48d73...0bd 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja det kunne jeg nok. Ble dette lagt på bordet til en evt sjef kunne jeg gått til anmeldelse av deg/kg. Det er faktisk ikke lov å gjøre slike ting. Men hvorfor i alle dager holder du på med dette? Anonymkode: cc65b...b69 Jeg er ikke ts av den andre tråden, så ikke bland meg sammen med henne! Anonymkode: fdd3a...1a9 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #9 Skrevet 10. april 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke ts av den andre tråden, så ikke bland meg sammen med henne! Anonymkode: fdd3a...1a9 Det burde du skrevet i HI. Dessuten, hva vil du med denne tråden? Hva er galt med meningene folk har skrevet liksom? Men vil du havne i fengsel for lovbrudd, værsågod skal ikke hindre deg. Anonymkode: cc65b...b69 4
supernaturalfan Skrevet 11. april 2016 #10 Skrevet 11. april 2016 ja det ville jeg jeg skrev: Du har dine meninger, og det er greit. jeg har noen andre meninger, det er også greit! FOLK MÅ LÆRE SEG OG RESPEKTERE AT VI TENKER OG ER FORSKJELLIGE!!!!!! 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #11 Skrevet 11. april 2016 herregud kan ikke vi la alt dette ligge? Seriøst? PS: hilsen fra meg som lagde tråden! Anonymkode: 33e6b...e53
Jolene Skrevet 11. april 2016 #12 Skrevet 11. april 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Siste tråd fra meg. Ærlig og brutalt, beklager. 1. Dere som har svart i denne tråden, ville dere ha sagt og skrevet det samme under fullt navn i all offentlighet? 2. Hvordan ville dere reagert dersom vi fikk en teknisk feil og nickene deres eller ab ble byttet ut med fullt navn, eller svarene ble lagt på bordet til sjefene deres? Anonymkode: fdd3a...1a9 Har ingenting å skamme meg over. Har ikke skrevet noe i den tråden jeg ikke kunne sagt/skrevet under fult navn.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #13 Skrevet 11. april 2016 Siden noen har opprettet en tråd på ris og ros og tydelig ikke har forstått hi med lekkasje av navn. Alle opplywte personer kjenner til julian assange saken. Ingen, selv ikke moderatormkan garantere for at vi ikke en dag i fremtiden kan oppleve dette på kg eller i andre arkiver/databaser. DET var mitt anliggende da jeg opprettet denne tråden etter å ha lest de groteske (og bortmodererte) svarene i den andre hovedtråden. Den tråden ble kraftig slanket for noen timer siden. Noen sitter og har barn med missdannelser, døde barn, senaborterte barn, dødfødte barn. Hvordan det oppleves og hvordan det med den bagasjen oppleves å se hva enkelte fikk seg til å sette på trykk og som nå med god grunn er fjernet, var skremmende. Bruker Sobril har skrevet et godt innleggni tråden. Hun har vært imponerende åpen om sine livserfaringer, er uredd og sier klart i fra. Hennes innlegg er et av meget få i den tråden det var godt og ikke skremmende, sårende, fortvilende vondt å lese. Anonymkode: fdd3a...1a9
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #14 Skrevet 11. april 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden noen har opprettet en tråd på ris og ros og tydelig ikke har forstått hi med lekkasje av navn. Alle opplywte personer kjenner til julian assange saken. Ingen, selv ikke moderatormkan garantere for at vi ikke en dag i fremtiden kan oppleve dette på kg eller i andre arkiver/databaser. DET var mitt anliggende da jeg opprettet denne tråden etter å ha lest de groteske (og bortmodererte) svarene i den andre hovedtråden. Den tråden ble kraftig slanket for noen timer siden. Noen sitter og har barn med missdannelser, døde barn, senaborterte barn, dødfødte barn. Hvordan det oppleves og hvordan det med den bagasjen oppleves å se hva enkelte fikk seg til å sette på trykk og som nå med god grunn er fjernet, var skremmende. Bruker Sobril har skrevet et godt innleggni tråden. Hun har vært imponerende åpen om sine livserfaringer, er uredd og sier klart i fra. Hennes innlegg er et av meget få i den tråden det var godt og ikke skremmende, sårende, fortvilende vondt å lese. Anonymkode: fdd3a...1a9 Okei jeg forstår det. Men det betyr ikke det slikt skjer, det KAN skje. Mye som KAN skje. Ja jeg har hørt om det. Jeg har ikke lest så mye av det som ble skrevet før det ble fjernet. I den tråden jeg har faktisk sagt beklager for det jeg har sagt. Jeg vet ikke om det hjelper så mye nå men jeg bare sier det. Anonymkode: 33e6b...e53
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #15 Skrevet 11. april 2016 Den 10.04.2016 at 22.27, AnonymBruker skrev: Siste tråd fra meg. Ærlig og brutalt, beklager. 1. Dere som har svart i denne tråden, ville dere ha sagt og skrevet det samme under fullt navn i all offentlighet? 2. Hvordan ville dere reagert dersom vi fikk en teknisk feil og nickene deres eller ab ble byttet ut med fullt navn, eller svarene ble lagt på bordet til sjefene deres? Anonymkode: fdd3a...1a9 Ja. Og det har jeg mange ganger. Helt greit, står for det. Anonymkode: 5ece5...2be
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #16 Skrevet 11. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okei jeg forstår det. Men det betyr ikke det slikt skjer, det KAN skje. Mye som KAN skje. Ja jeg har hørt om det. Jeg har ikke lest så mye av det som ble skrevet før det ble fjernet. I den tråden jeg har faktisk sagt beklager for det jeg har sagt. Jeg vet ikke om det hjelper så mye nå men jeg bare sier det. Anonymkode: 33e6b...e53 Dersom du er ts av den tråden så skal jeg garantere deg en ting, beklager er ikke godt nok for meg. Om det er godt nok for andre, de får de selv svare på. Måtte de som har lirt av seg der inne aldri, aldri få jobbe med mennesker, eller lov og rett. Anonymkode: fdd3a...1a9 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #17 Skrevet 11. april 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden noen har opprettet en tråd på ris og ros og tydelig ikke har forstått hi med lekkasje av navn. Alle opplywte personer kjenner til julian assange saken. Ingen, selv ikke moderatormkan garantere for at vi ikke en dag i fremtiden kan oppleve dette på kg eller i andre arkiver/databaser. DET var mitt anliggende da jeg opprettet denne tråden etter å ha lest de groteske (og bortmodererte) svarene i den andre hovedtråden. Den tråden ble kraftig slanket for noen timer siden. Noen sitter og har barn med missdannelser, døde barn, senaborterte barn, dødfødte barn. Hvordan det oppleves og hvordan det med den bagasjen oppleves å se hva enkelte fikk seg til å sette på trykk og som nå med god grunn er fjernet, var skremmende. Bruker Sobril har skrevet et godt innleggni tråden. Hun har vært imponerende åpen om sine livserfaringer, er uredd og sier klart i fra. Hennes innlegg er et av meget få i den tråden det var godt og ikke skremmende, sårende, fortvilende vondt å lese. Anonymkode: fdd3a...1a9 Hva er godt nok for deg da? Alle mennsker kan gjøre eller si ting de kan angre på. Anonymkode: 33e6b...e53
Frk.K Skrevet 14. april 2016 #18 Skrevet 14. april 2016 Ryddet for persondebatt og svar til dette. Frk.K, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå