stan Skrevet 10. april 2016 #1 Skrevet 10. april 2016 http://drp-images.nettavisen.no/images/article/2016/04/06/3423210632/1/w1024/2642781.jpg Jeg kan ikke skjønne at noen vil gå med et slikt upraktisk plagg. Forferdelig når man skal på do.
malla1992 Skrevet 10. april 2016 #2 Skrevet 10. april 2016 Hva er så upraktisk med det plagget ? Og hvis man skal på do så er det bare å løsne selen
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #3 Skrevet 10. april 2016 Et øyeblikk siden, malla1992 skrev: Hva er så upraktisk med det plagget ? Og hvis man skal på do så er det bare å løsne selen Som tidligere snekkerbuksebruker kan jeg svare deg på hva som er veldig upraktisk. Du må ha en passe tyy/tynn genser inni snekkerbuksa. Å ha genser utenpå gjør den enda mer upraktisk. Skal du på toalettet hjemme, med greit renhold på gulvet gjør det ikke noe om selene og buksa ligger rundt anklene når en sitter på toalettet. Men er en ute på et offentlig og ofte gristet toalett, så er det lite greit at seler og bukser ligger på et nedtisset gulv. Har du overdeler på deg, så skal selene på plass under klærne og man må gjerne kle av seg alt for å få selene på plass. Sommerstid med bare t shorte under går jo dette litt lettere. En annen sak, siden det er en mann som tar opp det upraktiske, så klarer kanskje fantasien din å tenke hvor upraktisk en mann vil synes en snekkerbukse er på en kvinne i forhold til et kort skjørt? Ser du ikke den, kan gjerne @stan hjelpe deg med en forklaring? (Jeg er gift,,og vil ikke provosere ektefellen.) Anonymkode: 9870c...850 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #4 Skrevet 10. april 2016 2 timer siden, stan skrev: http://drp-images.nettavisen.no/images/article/2016/04/06/3423210632/1/w1024/2642781.jpg Jeg kan ikke skjønne at noen vil gå med et slikt upraktisk plagg. Forferdelig når man skal på do. Det er bare å dra ned selene og kneppe opp to knapper så faller nesten buksen av av seg selv. Dessuten er vi jenter vant med at mye klær alltid må av før vi kan gå på do, og mye skal rettes på etterpå også, så det er vel ikke så nøye. Anonymkode: ebc04...a27 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #5 Skrevet 11. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Som tidligere snekkerbuksebruker kan jeg svare deg på hva som er veldig upraktisk. Du må ha en passe tyy/tynn genser inni snekkerbuksa. Å ha genser utenpå gjør den enda mer upraktisk. Skal du på toalettet hjemme, med greit renhold på gulvet gjør det ikke noe om selene og buksa ligger rundt anklene når en sitter på toalettet. Men er en ute på et offentlig og ofte gristet toalett, så er det lite greit at seler og bukser ligger på et nedtisset gulv. Har du overdeler på deg, så skal selene på plass under klærne og man må gjerne kle av seg alt for å få selene på plass. Sommerstid med bare t shorte under går jo dette litt lettere. En annen sak, siden det er en mann som tar opp det upraktiske, så klarer kanskje fantasien din å tenke hvor upraktisk en mann vil synes en snekkerbukse er på en kvinne i forhold til et kort skjørt? Ser du ikke den, kan gjerne @stan hjelpe deg med en forklaring? (Jeg er gift,,og vil ikke provosere ektefellen.) Anonymkode: 9870c...850 Kanskje det er derfor mange av oss foretrekker bukse i stedet for korte skjørt. Anonymkode: 90278...163 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #6 Skrevet 11. april 2016 Jøss, kommer virkelig dette tilbake også? Blir det helt 90-tallet igjen nå eller? Var i Paris i helgen og så flere gutter gå med høyhalset genser under collegegenser, jeg så bolleklipp, jeg så beige Dr. Martens med lange hvite sokker i folder oppi. Jeg fikk så klassebildeflashbacks at jeg ble litt satt ut...... Anonymkode: aa2b0...c07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå