AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #1 Del Skrevet 10. april 2016 Jeg trenger tips til hva jeg kan stille ut hatter på. Er det noe smart jeg kan lage? Litt dyrt å kjøpe de ferdig. Anonymkode: b4eb9...1cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #2 Del Skrevet 10. april 2016 Jeg ville kjøpt isopor-hoder på eBay. Som disse: http://m.ebay.com/itm/Female-Styrofoam-Mannequin-Manikin-Head-Model-Foam-Wig-Hair-Glasses-Display-SS-/331781366130?nav=SEARCH Anonymkode: 5fd6d...f1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xavana Skrevet 18. april 2016 #3 Del Skrevet 18. april 2016 Kanskje det funker med ballong+lim+avispapir - sånn som vi lagde påskeegg i barnehagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #4 Del Skrevet 29. april 2016 Jeg har kjøpt flere av de som er linket lenger opp i tråden her. Funker veldig bra. Knall billig, og ikke hatt noe trøbbel med levering fra dem heller. Anonymkode: 759db...42f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #5 Del Skrevet 29. april 2016 Isoporhoder får du kjøpt på Panduro. Trekk en strømpebukse over isoporhodenen og de ser litt bedre ut under hatten. Anonymkode: 0279d...078 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå