AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #1 Skrevet 10. april 2016 Har en hvit stue og har lyst til å male den ene veggen sennepsgul. Er usikker på hvor lys/mørk og hvor varm/kald den sennepsgule veggen skal være. Problemet er imidlertid at vi allerede har kjøpt inn noen slike hyller fra Ikea, som vi skal sette opp ved siden av hverandre. Noen her som har noe peil på om den trehvite fargen vil se stygg ut på en sennepsgul vegg? Håper på svar er vår første leilighet og vi er egentlig ganske dårlige på interiør. Anonymkode: 3ff8e...78b
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #2 Skrevet 10. april 2016 Jeg tror det kommer til å bli pent Anonymkode: d3206...000
MapleSirup Skrevet 10. april 2016 #3 Skrevet 10. april 2016 Jeg tror det blir kjempekult! Dersom hyllene kræsjer bittelitt, kan du male ytterkanten i samme farge som veggen. Da blender de inn. Tviler på at det kræsjer! Uansett kan det være kult med litt missmatch
MiniMjau Skrevet 11. april 2016 #4 Skrevet 11. april 2016 Sjekk Pinterest for inspirasjon. Jeg søkte på "Mustard color walls" og "oker color walls". Synes dette så fint ut! http://pin.it/tjwlqCJ
Bezoar86 Skrevet 11. april 2016 #5 Skrevet 11. april 2016 Takk for svar! Da tenker jeg vi prøver, man kan jo alltids male over når det bare er én vegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå