Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva bruker dere når dere løper med iPhone 6? Den er jo ganske stor, og nå er det snart så varmt ute at jeg ikke løper med jakke, og trenger en annen løsning. Tips?

Anonymkode: aeec2...cef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke ha en sånn snål ting på armen? Eller stikke den inn i bhen? Eller tape den til magen? 

Jeg ville lagt den hjemme og brukt en klokke som Garmin Fenix 3 Sapphire HR for å logge. Verre med musikk da, kjøp en litnere telefon for det?

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Kan du ikke ha en sånn snål ting på armen? Eller stikke den inn i bhen? Eller tape den til magen? 

Jeg ville lagt den hjemme og brukt en klokke som Garmin Fenix 3 Sapphire HR for å logge. Verre med musikk da, kjøp en litnere telefon for det?

I bh-en blir den svett og varm og det høres også ubehagelig ut. Vil ikke kjøpe noe ekstra dill og må ha musikk også. :)

AnonymBruker
Skrevet

Personlig liker jeg ikke sånn greie på armen ol, så jeg bruker faktisk å bare ha den i hånden. Litt upraktisk og sånn, men har bare ingen annen plass. I alle fall når jeg hører musikk. Når jeg ikke hører musikk har jeg ei lomme i tightsen, så det funker da. 

Anonymkode: 42e47...f97

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

I bh-en blir den svett og varm og det høres også ubehagelig ut. Vil ikke kjøpe noe ekstra dill og må ha musikk også. :)

Putt den i camelbaken?

Skrevet

Synes iphone 6 er altfor stor for daglig bruk. Byttet nylig til iphone SE og nyter livet nå.

Skrevet

Jeg har et bånd/en liten veske (aner ikke hva det kalles) festet rundt magen. Har akkurat plass til telefon + nøkler og kort. Bruker den hver gang jeg trener og i tillegg er den kjekk å ha hvis jeg skal gå tur uten å ha med en jakke med skikkelig lomme. 

kjøpte den på HM (sportsavdeling) og liker den mye bedre enn armbåndene. Jeg hadde også et dyrere bånd fra XXL, men det ble ødelagt i glidelåsen og var dessuten litt i trangeste laget for iphone 6. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Viljaa skrev:

Jeg har et bånd/en liten veske (aner ikke hva det kalles) festet rundt magen. Har akkurat plass til telefon + nøkler og kort. Bruker den hver gang jeg trener og i tillegg er den kjekk å ha hvis jeg skal gå tur uten å ha med en jakke med skikkelig lomme. 

kjøpte den på HM (sportsavdeling) og liker den mye bedre enn armbåndene. Jeg hadde også et dyrere bånd fra XXL, men det ble ødelagt i glidelåsen og var dessuten litt i trangeste laget for iphone 6. 

Er den OK å løpe med og føles ikke i veien?

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Viljaa skrev:

Denne her? http://www.hm.com/no/product/38718?article=38718-B 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også sånn (dog ikke fra hm), og liker den mye bedre enn å ha noe i lommen eller i sånn lomme rundt armen! Den rundt livet merker jeg knapt, og føler i tillegg at hendene er mye mer fri da ikke ledningen fra headsettet går ut til armen lenger.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig grei å løpe med :-) Jeg løper aldri uten og synes den sitter veldig fint. Foretrekker å ha ting i den fremfor å bruke lommene på løpejakka. Den er heller ikke særlig stor. Stoffet er stretcy, så den tar ikke mer plass enn det du har oppi :-) 

Skrevet
7 minutter siden, Viljaa skrev:

Veldig grei å løpe med :-) Jeg løper aldri uten og synes den sitter veldig fint. Foretrekker å ha ting i den fremfor å bruke lommene på løpejakka. Den er heller ikke særlig stor. Stoffet er stretcy, så den tar ikke mer plass enn det du har oppi :-) 

Henger den godt på? Jeg kjøpte en lignende på ebay, men den sklir ned så det går ikke å løpe med den..

AnonymBruker
Skrevet

Hmm.. Jeg er generelt ikke så glad i ting rundt livet, men det er kanskje verdt å teste ut. TS 

Skrevet

Armbånd er greiest når du løper! 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, halo skrev:

Armbånd er greiest når du løper! 

Ikke alle synes det da? Selv opplever jeg det som utrolig ubehagelig, og liker mye bedre å ha noe rundt magen. 

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det må du jo. Hvis ikke, må du ha et plagg å ha det i eller springe med den i hånda

Anonymkode: e89c8...632

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det må du jo. Hvis ikke, må du ha et plagg å ha det i eller springe med den i hånda

Anonymkode: e89c8...632

Med ekstra dill mener jeg klokke i stedet for iPhone. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...