AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #1 Skrevet 10. april 2016 Ok. Det er en mann jeg er litt interessert i, og jeg tror kanskje han er det også. Han har navnet mitt og kontaktinfo, men vi har ikke hatt noen date. Kun møttes i forbindelse med jobb og problemløsninger. Selvfølgelig kan det være en mulighet for at han slettes ikke er singel, men nå var det en problemstilling som oppsto og jeg ba han ta kontakt hvis og når han hadde noe opplysninger å bidra med. Tenkte som så at om han var interessert på noe vis og fri, ville han ta det hintet. Hvor lenge skal jeg vente på et mulig svar, før jeg må innse at jeg må gå videre og kun se på han rent proffessjonelt? Tips? Anonymkode: 5d03e...ffd
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #2 Skrevet 10. april 2016 Beklager ordslurv, jeg skriver fra mobil og er veldig trøtt i dag Anonymkode: 5d03e...ffd
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #4 Skrevet 10. april 2016 Hvorfor kan ikke du ta initiativ til en date da? Anonymkode: a4da5...83d
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #5 Skrevet 10. april 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kan ikke du ta initiativ til en date da? Anonymkode: a4da5...83d Det kan jeg jo så klart, men akkurat nå ligger ballen hos han. Han vet at jeg vil høre fra han. Jeg sa andre ting også som jeg ikke vil skrive her, og han vet jeg er fri. Anonymkode: 5d03e...ffd
Gjest Kaffekrus Skrevet 10. april 2016 #6 Skrevet 10. april 2016 Den slags hinting kommer du neppe noen vei med. Det er veldig mulig at han ikke har skjønt hva du mente, og dermed ikke har tatt kontakt. Du kan med andre ord ikke ta manglende svar som et tegn på at han ikke er interessert. Hvorfor ber du han ikke bare ut selv?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #7 Skrevet 10. april 2016 Jeg vil jo ikke skremme han bort heller da. Igjen, han vet at jeg syns han er en flott person. Det er det ingen tvil om. Men jeg vet ikke om han er singel, det vet han derimot at jeg er. Så... Han har både mail og tlf nr så, jeg venter.. Anonymkode: 5d03e...ffd
Ardenus Skrevet 11. april 2016 #8 Skrevet 11. april 2016 Bare for at du er singel og du har gitt han ditt telefonnummer+mail betyr ikke automatisk at han skal ta kontakt, selv om han kanskje hadde vurdert deg, kanskje han er profesjonell ? Hvis du har mulighet til det, så send en mail/ring/sms og spør om han er singel, hvis ja, om han hadde vært interessert i en date?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #9 Skrevet 11. april 2016 1 time siden, Ardenus skrev: Bare for at du er singel og du har gitt han ditt telefonnummer+mail betyr ikke automatisk at han skal ta kontakt, selv om han kanskje hadde vurdert deg, kanskje han er profesjonell ? Hvis du har mulighet til det, så send en mail/ring/sms og spør om han er singel, hvis ja, om han hadde vært interessert i en date? Mornings. Jeg har ikke den muligheten da jeg ikke har hans kontaktinfo, samt at det blir mest sannsynligvis en stund til jeg befinner meg i området igjen. Jeg får bare vente og se. Anonymkode: 5d03e...ffd
Ardenus Skrevet 11. april 2016 #10 Skrevet 11. april 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mornings. Jeg har ikke den muligheten da jeg ikke har hans kontaktinfo, samt at det blir mest sannsynligvis en stund til jeg befinner meg i området igjen. Jeg får bare vente og se. Anonymkode: 5d03e...ffd Ja, da må du nok vente, kjipt da. Absolutt ingen måte å finne ut av det?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #11 Skrevet 11. april 2016 1 time siden, Ardenus skrev: Ja, da må du nok vente, kjipt da. Absolutt ingen måte å finne ut av det? Kjipt ja, men jeg har det ikke så travelt egentlig. Nei, det er ikke det uten at jeg stikker innom jobben hans uten gyldig grunn og driter meg godt ut. Såe....... Der står jeg dah, heh.... Anonymkode: 5d03e...ffd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå