Knask Skrevet 10. april 2016 #1 Del Skrevet 10. april 2016 Er det noen som har en god ide på en spennende, aktiv og fartfylt sommeraktivitet å drive på med. På vinteren kjører jeg snøscooter, aker ned bratte bakker på akebrett og står litt slalåm. Nå er det sommer og jeg trenger noe spennende å drive på med. Går allerede turer og telter, men vil ha noe mer fartsfylt. Krav: - Ikke for dyrt da jeg ikke har god lønn og mye lån - Kommer meg ut i naturen, gjerne utenfor stiene som "alle" går på - Må være noe som ikke trenger lange kurs eller partner for å drive på med Har tenkt på kajakk-padling, men der er utrolig dyrt med kajakk og jeg må også ta kurs for flere tusen. Har også tenkt på fjellklatring, men det er også dyrt, få kurs og er behov for en partner. Ellers virker terrengsykling spennende, men jeg har ikke likt sykling i voksen alder. Er det flere alternativer som jeg ikke kommer på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #2 Del Skrevet 11. april 2016 Turistforeningen holder kajakkurs og de leier ut kajakker til en grei pris. Anonymkode: f3260...dc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xavana Skrevet 18. april 2016 #3 Del Skrevet 18. april 2016 Paragliding! Kurset koster ikke all verden og kan gjøre unna ganske raskt, og det er definitivt verdt hver krone! Fantastisk hobby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå