AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #1 Skrevet 10. april 2016 Vet ikke om dette er rette plassen men.. Har klart å tråkke i en hundebæsj, og har fått vekk alt men lukta sitter fortsatt igjen. Har prøvd å vaske over de med salmiakk, legge de i eddikvann, vasket dem i oppvaskmaskin men lukten sitter fortsatt igjen. Vet dere hvordan jeg får vekk lukten? Anonymkode: e39b1...ae3
applestories Skrevet 10. april 2016 #2 Skrevet 10. april 2016 ....du puttet en sko med hundebæsj på i oppvaskmaskinen? Vaskemaskin har jeg prøvd, det funket.
Sheltay Retrac Skrevet 10. april 2016 #3 Skrevet 10. april 2016 Jeg endte opp med å spraye mine kattebæsj-sko med parfyme. Nå lukter de en blanding av roser og bæsj.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #4 Skrevet 10. april 2016 1 minutt siden, applestories skrev: ....du puttet en sko med hundebæsj på i oppvaskmaskinen? Vaskemaskin har jeg prøvd, det funket. mente selvføleglig vaskemaskinen. Er forresten ikke noe igjen på skoen, bare lukten som sitter igjen. Anonymkode: e39b1...ae3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #5 Skrevet 10. april 2016 Har du prøvd sånn spray man bruker for å fjerne tåfislukt fra sko? Anonymkode: 69f7c...a80
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #6 Skrevet 10. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd sånn spray man bruker for å fjerne tåfislukt fra sko? Anonymkode: 69f7c...a80 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: hm, nei. tror ikke vi har det heller, men får prøve å få kjøpt det imorgen om det ikke går bort Anonymkode: e39b1...ae3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #7 Skrevet 5. mars 2024 Datteren min klarte bragden å tråkke i en hundebæsj med fotballsko 😱 får ikke alt bort og hun har ny kamp imorgen, og har ikke mulighet for å kjøpe nye sko 😭 bæsjen har blitt spjæret med alle grusknottene midt under skoen, fått bort ca 60% med å spyle det bort med varmt vann, men er enda en god del igjen. Leste at lukta ofte vil sitte igjen, 😰 noen som har tips til hvordan få bort bæsjen mellom alle knottene og hva man gjør for å få bort vond lukt så hun ikke blir mobbet? Fortvilt far som ikke vet sine arme råd Anonymkode: dd26d...46b
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #8 Skrevet 5. mars 2024 Skurekost, vann og såpe. Evt spraye noe eddik på etterpå. Drysse dem med natron eller bakepulver.. Du kan jo ikke bløtlegge dem heller hvis de skal brukes igjen i morgen.. Anonymkode: c0445...58e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå