AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #1 Skrevet 10. april 2016 Har gått på Letrozol i 2 dager og i går satte jeg første sprøyte med gonal f. Våknet i natt med masse ubehag, skalv og var svimmel, varm og kald om hverandre, uvel i magen og skikkelig sterk angstfølelse. Følte meg på en måte litt forgiftet, slik jeg kan gjøre når jeg har drukket mye alkohol. Holdt på i 6-8 timer med stadige "anfall." Noen som har opplevd lignende? Har også nettopp begynt på Cipralex, så det kan være den også. Men påfallende at det var natten etter jeg hadde satt gonal på kvelden. Anonymkode: 8c377...6ca
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #2 Skrevet 10. april 2016 Det kan være kombinasjonen av å starte på tre forskjellige medikamenter så og si likt. Men letrozol er kjent for bivirkninger, har snakket med flere som har brukt det mot brystkreft og fått skikkelig fæle bivirkninger. Selv har jeg brukt Gonal.F og fikk ikke bivirkninger av den. Anonymkode: 81a1f...6d6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #3 Skrevet 10. april 2016 Har du nettopp begynt på cipralex når du er midt i et prøverørsforsøk?? Hvis du blir gravid så må du jo kutte ut cipralex, så det høres helt merkelig ut. Personlig så tror jeg det er cipralex som er synderen i angstanfallet ditt, ikke gonal-f. Ved oppstart av cipralex/antidepressiva så kan depresjon/angstlidelser bli verre før det blir bedre. Anonymkode: f6750...d9f 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #4 Skrevet 11. april 2016 Ikke prøverør, bare stimulering av eggløsning. Cipralex er foreskrevet mot panikkangst. De siste studiene viser at man ikke kan påvise noen negativ effekt av å gå på Cipralex gjennom svangerskapet, og vurderingen er gjort i samråd med min lege som vet jeg prøver å bli gravid. Men forstår din skepsis Jeg er veldig klar over vanlige bivirkninger ved Cipralex, men vet lite om andres erfaringer ved Letrozol og gonal. Det er derfor jeg spør her. Det kan selvsagt også skyldes at jeg starter med alle samtidig, men det skal ikke være noen direkte interaksjonseffekter. Ts Anonymkode: 8c377...6ca
lakrisbåten Skrevet 11. april 2016 #5 Skrevet 11. april 2016 Jeg får helt grufull hodepine av letrozol. Jeg blir også sykt trøtt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå