Stinemor Skrevet 17. juli 2002 #1 Skrevet 17. juli 2002 Hei alle sammen! Må bare fortelle at i dag kom brudekjolen min, levert på døra av Posten, sendt fra USA. Kjolen fant jeg bare bilde av på internett og bestemte meg med en gang at denne SKAL jeg ha, koste hva det koste vil! Så den var både "usett" og uprøvd da jeg fikk den...........og vet dere hva, den er kjempenydelig, og passer som bare det, tror faktisk ikke at jeg trenger å sy den inn/ut i det hele tatt! Kjolen var litt annerledes enn hva jeg trodde kanskje, det er masse perlebroderi på den i sølv, hvit og blank så jeg var litt skeptisk i begynnelsen, men den er faktisk finere enn hva jeg trodde. Forloveren min kom hit for å se den hun også, og faktisk, jo mere vi såg på den, jo finere ble den! Spesielt armene er kjempeflotte! Men hele kjolen er akkurat sånn jeg vil ha den! En skikkelig vinterkjole mente forloveren min, perlene i kjolen blir nesten som snøkrystaller synes hun og jeg fikk beskjed om at om jeg ikke bruker denne så blir hun megasur!!!! Hun ville til og med gifte seg igjen bare pga kjolen.............men hun er jo gift da så. Men kjolen er VELDIG forseggjort! :D Ble veldig rotete dette, beklager det, men jeg er bare så veldig gira her jeg sitter. Mamma og svigermor kommer nå i kveld og jeg kan nesten ikke vente! Ellers så ble pakken sendt meg på torsdag så det tok faktisk ikke mere enn 6 dager! Om jeg ikke får regning senere så betalte jeg ihvertfall ikke noe toll på kjolen, så om det er sånn så har kjolen kostet meg kr 3900,-!! For dere som ikke husker hvordan kjolen er så ser dere bilde av den her: http://www.bonny.com/gowns.php?id=190&glin...ge=0&featured=N Stooooooooooor lykkelig klem fra Stinemor :D
Augustbrud02 Skrevet 17. juli 2002 #2 Skrevet 17. juli 2002 Den kjolen er utrolig flott og virkelig en perfekt vinterkjole. Du blir helt sikkert nydelig i den!
Stinemor Skrevet 17. juli 2002 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2002 Vil bare si at den er like mye en sommerkjole som vinterkjole selv om det er lange ermer på den. Den er VELDIG lett og ha på seg pga av at det er mye chiffon på den, tror nok at MANGE kjoler uten ermer er mye tyngre enn denne, og lette kjoler må jo være deilig i sommervarmen?!?
Augustbrud02 Skrevet 17. juli 2002 #5 Skrevet 17. juli 2002 Vil bare si at den er like mye en sommerkjole som vinterkjole selv om det er lange ermer på den. Personlig forbinder jeg liksom lange ermer med vinter jeg da, men det er smak og behag. Nydelig er den uansett og det er jammen meg en kjole jeg selv kunne ha valgt!
Olse Skrevet 17. juli 2002 #6 Skrevet 17. juli 2002 Augustbrud02, tror nok det er en smaksak ja. For jeg kunne ikke tenke meg en kjole uten ermer uansett når på året det er. Jeg synes kjole u/ ermer er veldig fint på andre, men det hadde blitt "helt feil" på meg. Så det er nok med dette som med alt annet. Smaken er forskjellig!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2002 #7 Skrevet 17. juli 2002 En utrolig flott kjole. Du blir sikkert kjempefin. :D
Tussi1 Skrevet 17. juli 2002 #8 Skrevet 17. juli 2002 Hei hei Stinemor! Rett og slett superduperknall altså!!! :D Og neste uke iiiiler jeg til sydama i by'n og får hun til å ta målene mine. Nå skal jeg bestille MIN kjole Du kommer til å bli så nydelig i kjolen din...Den er bare rett og slett kjempefin... Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå