AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #1 Del Skrevet 10. april 2016 Har fått et rødt utslett med masse små røde prikker tvers over magen. Like over navlen, i et belte på ca 5 cm. Er litt forvirret over hva dette kan være. Siden det ikke er over hele magen, men bare i en stripe, så er jeg usikker på om det er mat? Kontaktallergi? Men det skulle vel i så fall ha vært utover der jeg har kontakt med klærne, om det er klær, vaskemiddel jeg reagerer på. Noen som har opplevd lignende? Har det av og til, men finner ingen fellesnevner de gangene det skjer. Burde man oppsøke lege for å finne ut av det? Vet jeg har pollenallergi, og i år reagerer jeg masse, uten at det jeg har fått mot allergien ser ut til å hjelpe nok. Har veldig legeskrekk, og jeg prøver å overbevise meg selv om at dersom jeg går til legen, så har jeg garantert ikke utslettet da. Anonymkode: 45173...c74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diafragma Skrevet 10. april 2016 #2 Del Skrevet 10. april 2016 Kan det være helvetesild? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #3 Del Skrevet 11. april 2016 Aner ikke. Men, er ikke det vondt? Ikke klør det noe heller igrunn Anonymkode: 45173...c74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #4 Del Skrevet 11. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Aner ikke. Men, er ikke det vondt? Ikke klør det noe heller igrunn Anonymkode: 45173...c74 Helvettesild gjør vel ikke vondt førmetter noen dager? Ved helvettesild så er utslettet bare på den ene kroppshalvdelen, altså enten til venstre eller til høyre for navlen. Er utslettet på begge sider av navlen er det lite sannsynlig helv.ild. Men har du brukt bukser med metallknapp på innsiden, så kan det bære kontaktallergi mot nikkel i knappen. Ellers, g til lege. Anonymkode: 0959e...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå