Gå til innhold

www.villetekster.blogg.no

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du bør kanskje publisere den her, så har vi et bedre vurderingsgrunnlag.

Hater folk som hemningsløst reklamer for bloggen sin ved å referere til den slik at man inn for å lese.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Hater folk som hemningsløst reklamer for bloggen sin ved å referere til den slik at man inn for å lese.

http://villetekster.blogg.no/

Anonymkode: fbcec...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
16 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Jeg klarer ikke å elske....

Det å elske noen er for meg helt borte, det er utenkelig. Mange ganger ser jeg inn i øyene til min mann og klarer ikke å føle noe som helst. Han smiler ofte til meg og tar tak i hånden min og kysser den ømt. Jeg klarer nesten aldri å gi noe tilbake når han gjør noe mot meg. Tanken på å elske noen igjen er helt borte, den finnes ikke lenger.  Den dagen jeg så han, smalt jeg pladask han var noe av det fineste jeg hadde sett. 

Det var mer enn at han bare var fin, men verdens mest omtenksomme mann, men det er borte nå.....siden han tok all glede i fra meg. Jeg trodde jeg kom til å føle meg trygg, men jeg gjør ikke det. Han lar meg ikke gå. Han holder meg fast og hvisker inni øret mitt at jeg aldri må forlate han, for da tar han livet av seg selv.  Nå må jeg bare late som.... og nei jeg kommer aldri til å elske noen igjen....Nå holder jeg kun ut for barna sin skyld og pengene som han har. Ja, får min man har penger, men ikke et eneste hjerte lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere om den første teksten?

Det å elske noen er for meg helt borte, det er utenkelig. Mange ganger ser jeg inn i øyene til min mann og klarer ikke å føle noe som helst. Han smiler ofte til meg og tar tak i hånden min og kysser den ømt. Jeg klarer nesten aldri å gi noe tilbake når han gjør noe mot meg. Tanken på å elske noen igjen er helt borte, den finnes ikke lenger.  Den dagen jeg så han, smalt jeg pladask han var noe av det fineste jeg hadde sett. 

Det var mer enn at han bare var fin, men verdens mest omtenksomme mann, men det er borte nå.....siden han tok all glede i fra meg. Jeg trodde jeg kom til å føle meg trygg, men jeg gjør ikke det. Han lar meg ikke gå. Han holder meg fast og hvisker inni øret mitt at jeg aldri må forlate han, for da tar han livet av seg selv.  Nå må jeg bare late som.... og nei jeg kommer aldri til å elske noen igjen....Nå holder jeg kun ut for barna sin skyld og pengene som han har. Ja, får min man har penger, men ikke et eneste hjerte lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler at du leser deg opp på punktsetting og litt generell rettskriving - selv om jeg er langt fra en helgen der. Det flyter heller ikke så alt for godt, men det kan være jeg som er pirkete.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, Katten.2.0 skrev:

Anbefaler at du leser deg opp på punktsetting og litt generell rettskriving - selv om jeg er langt fra en helgen der. Det flyter heller ikke så alt for godt, men det kan være jeg som er pirkete.

Hva synes du om selve teksten da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Teksten flyter dårlig, og er full av alskens feil.

Anonymkode: 9850d...fc3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes du om selve teksten da?

Et blikkfang som skaper en del nysgjerrighet for hva som har skjedd, men det er såpass kort og såpass tydelig skapt for å skape nysgjerrighet (frampek and all that shit) at jeg mister interessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes setningsoppbyggingen i de jeg har markert var særdeles dårlig. Ellers er jeg enig med de andre, dårlig flyt og generelt dårlige setninger. Teksten ga meg ingen verdens ting og det ser ærlig talt ut som om en dramatisk 14 åring har skrevet den.

Endret av temolitus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Beklager TS, men det der var dårlige greier. Minner meg om noe skvip jeg skrev i 9.klasse. 

Anonymkode: 10590...d26

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes dessverre ikke det var spesielt fengende. Det jeg bet meg mest merke i var "Ja, får min man har penger, men ikke et eneste hjerte lenger."
Orker ikke nevne feilene en gang, men; ikke et eneste hjerte lenger!? Wtf, har han hatt fler før? :P sorry altså, men den tok jeg ikke.

Anonymkode: 1d78f...e46

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Den 10.4.2016 at 21.48, AnonymBruker skrev:

Beklager TS, men det der var dårlige greier. Minner meg om noe skvip jeg skrev i 9.klasse. 

Hva vet du om hvilken klasse jeg går i da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva vet du om hvilken klasse jeg går i da?

Det kan jeg ikke vite, men med "skvip" mener jeg noe dårlig jeg skrev i 9.klasse. Så hvis du faktisk går på ungdomsskolen er det fremdeles ikke sørlig bra. Du ba om meninger, og det fikk du. Det er dessverre ikke godt skrevet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...