Gjest Endaen Skrevet 10. april 2016 #1 Del Skrevet 10. april 2016 Min gamle gikk i stykker og jeg tror det er like greit å kjøpe ny som å få den reparert. Så, er det noen her som har gode tips til hvilken modell jeg bør velge? Er du fornøyd med din? Og hvor mye må man ut med for å få noe av god kvalitet? Jeg trenger ikke en veldig fancy en, viktigste er at den er lett å forstå og jobbe på og at den er av god kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #2 Del Skrevet 10. april 2016 Hvilket merke hadde du da? Hva skal du sy? Hvor mye penger vil du legge i en ny? Rundt 5000 får du en grei maskin. Anonymkode: 82824...2bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Endaen Skrevet 10. april 2016 #3 Del Skrevet 10. april 2016 skal bare legge opp bukser/ sy inn kjoler osv, ikke noen store prosjekter. Hadde en Bernina, den var ok. så mye som 5000, altså, jeg trodde de var billigere... da lønner det seg kanskje å reparere, hvis det er noen som gjør sånt fortsatt? Den stanga som går ned til foten som er ødelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 10. april 2016 #4 Del Skrevet 10. april 2016 Singer anbefaler jeg dersom du skal kjøpe ny. Ville dessuten sjekket mulighetene for å reparere den du allerede har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #5 Del Skrevet 10. april 2016 Har nettopp fått høre at den orginale singerfabrikken er nedlagt, og så er det en drittsjappe som har kjøpt singernavnet. De lager ikke like gode maskiner som de orginale. Jeg låner mamma sin som er en janome easy jeans. Veldig grei maskin. Anonymkode: 0cd22...ebd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Endaen Skrevet 11. april 2016 #6 Del Skrevet 11. april 2016 Dere siste, hva ligger prisene på? Syntes 5000 var vel mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #7 Del Skrevet 11. april 2016 Tror nok, dessverre, janome også ligger rundt 5000, men jeg vet ikke siden det er mamma sin. Billigmaskiner har gjerne mer plastdeler som går raskere I stykker. Anonymkode: 0cd22...ebd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå