lushh Skrevet 10. april 2016 #1 Skrevet 10. april 2016 Hei. Har en 4 mnd gammel valp i huset, som på liv og død ikke vil la vår 5 år gamle katt være i fred. Dette har ikke vært et problem tidligere, da katten alltid har gjemt seg på høye møbler - men i natt skadet hun benet og vi fikk beskjed av veterinær at hun måtte få være i fred. Inntil videre har jeg hatt henne inne på rommet, men her har jeg hamstre uten lokk på burene så jeg kan ikke ha henne her etter de smertestillende medisinene hun fikk har gått av. Katten har et kraftig brudd i bakbenet og valpen har en tendens til å hoppe over henne, for å leke, noe som er veldig farlig nå som hun er skadd. Har dere tips til hvordan vi kan roe valpen?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #2 Skrevet 10. april 2016 2 timer siden, lushh skrev: Hei. Har en 4 mnd gammel valp i huset, som på liv og død ikke vil la vår 5 år gamle katt være i fred. Dette har ikke vært et problem tidligere, da katten alltid har gjemt seg på høye møbler - men i natt skadet hun benet og vi fikk beskjed av veterinær at hun måtte få være i fred. Inntil videre har jeg hatt henne inne på rommet, men her har jeg hamstre uten lokk på burene så jeg kan ikke ha henne her etter de smertestillende medisinene hun fikk har gått av. Katten har et kraftig brudd i bakbenet og valpen har en tendens til å hoppe over henne, for å leke, noe som er veldig farlig nå som hun er skadd. Har dere tips til hvordan vi kan roe valpen? ha katten på et eget rom. Anonymkode: 25a52...6f2 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #3 Skrevet 10. april 2016 Gi valpen noe å leke med om er mer spennende enn katten (en kong med frossen leverpostei?) og følg godt med på dem. Anonymkode: e280c...73e
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #4 Skrevet 10. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: ha katten på et eget rom. Anonymkode: 25a52...6f2 Det er ikke mulig. På mitt rom er det hamstre, som jeg skrev, og på de to andre rommene er det diverse ting som gjør at dette ikke kan gjøres, dessverre. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Gi valpen noe å leke med om er mer spennende enn katten (en kong med frossen leverpostei?) og følg godt med på dem. Anonymkode: e280c...73e Har prøvd all form for distrahering, helt siden vi fikk valpen. Hun blir helt vill når katten kommer, uansett hvor spennende tingen vi gir henne er. Ingenting er mer interesserende. Til og med ikke god mat hun ellers ville gjort alt for å fått. Anonymkode: 76af7...34b
Tabris Skrevet 11. april 2016 #5 Skrevet 11. april 2016 Du må nesten finne en løsning som gjør at valpen ikke klarer å komme seg bort til katten. Det er svært viktig at katten får fred, og det vil være en slitsom og vanskelig oppgave om du selv skal bort å fysisk flytte valpen hver gang. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #6 Skrevet 18. april 2016 Bur. Bytt på å ha katten og valpen i bur. Anonymkode: 985ab...21d
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #7 Skrevet 18. april 2016 Ha katten på badet. Ha hamstrene på badet, og katten på soverommet. Steng av stua med kompostgrinder.. (Fåes billig på biltema) Anonymkode: 6bd95...e90 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå