Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir jo bare flere og flere av disse programmene..Hva er din favoritt?

Må innrømme at jeg ser på en del av disse programmene, bl. a. Ungkarskvinnen og Bill Merk. Jeg likte veldig godt "The Apprentice", tror det må bli min favoritt. Blir nok bra med den norske versjonen. :rosasmil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror favoritten min er "The block",... :)

Skrevet

sånn i farta tenker jeg på America's Next Top Model i hvertfall. det liker jeg godt.. akkurat passe med intriger :wink:

Skrevet

Eg har berre Nrk og TV2- so min favoritt e Farmen- for tida..

Skrevet

Synes det meste av reality-show er bare tull, men jeg liker godt 71 grader nord (for en gangs skyld et program hvor deltagerne faktisk må jobbe for premien og hvor det hittil alltid har vært en verdig vinner).

Skrevet

Det var 71 grader Nord. Men etter å ha sett på denne sesongen er jeg ikke lenger sikker! :roll:

Hele konseptet er ødelagt, og det er kun intriger, allianser, krangling og drittslenging!!!

Utrolig synd!!

Gjest Sambotryne
Skrevet

I løøøøøøøøøv America's next top model!!!!

Skrevet

jeg er jo av dem som egentlig ser det meste av reality program :oops: eh..men mine favoritter akkurat nå må vel være 71 grader nord og farmen..ser ungkarskvinnen og men det er litt kjedelig,er litt lei av det..men det er jo slik at når man begynner å se på et slik program så må man jo se hva som skjer neste gang :wink: hekta

Skrevet

71 grader nord er det eneste jeg orker se på av såkalt reality-TV, så da må vel det bli favoritten.

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Farmen, Robinson, Camp Molly (eller hva det nå het, det gikk for lenge, lenge siden).

• 2 uker senere...
Skrevet
Eg har berre Nrk og TV2-

Samme her, så da er det "Farmen" og "Jakten på kjærligheten" (Bonderomantikk).

Skrevet

I år har jeg ikke fulgt med på 71 grader nord. Det blir for mye om man skal få med seg alt.

Samboer og meg ser på Farmen og Robinson. Også prøver jeg å snike meg til å se Unkarskvinnen - samboer syn det er det mest tåpelige programmet ever!!! Egentlig så har det vært ganske kjedelig i år, ikke noe action. Men når man først har begynt å se er det vanskelig å stoppe.

Skrevet

Jeg likte big brother, den aller første gangen. Etter det har alt bare gått nedover.

Gjest lilletroll
Skrevet

Hm....71Nord var ganske langt oppe, men noen av de som er med i år gjør at det ikke er fullt så fornøyelig å se på.....

Nei TJUKKHOLMEN er den jeg liker best!!

Skrevet

FARMEN og JAKTEN PÅ KJÆRLIGHETEN er mine favoritter :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...