AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #1 Skrevet 10. april 2016 I løpet av noen få år har jeg møtt flere kvinner som har blitt voldtatt. Jeg har møtt flere av dem helt uavhengig av hverandre, og flere av dem har opplevd grov seksuell trakassering, og/eller voldtekt i verste fall. Det peker i mot et spesielt miljø, og midt oppi det der så blir jeg så provosert for der går de rundt med flere kvinner som forsvarer disse mennene for alt det er verdt. Jeg tror så absolutt at noen av dem ikke vet hvor ille denne mannen, eller disse mennene er, og når man beskuer det på utsiden så blir man jo virkende veldig sær og tilbaketrukken. Sånne ting er aldri greit - er voldtekt noe man kan komme seg unna med de rette bekjentskapene? Til å begynne med trodde jeg ikke noe på det, men nå har flere stått frem og det må jo helt seriøst stemme. Kan ikke skjønne at noen frivillig har blitt med på det der. Anonymkode: 9cb4e...7a6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #2 Skrevet 10. april 2016 Jeg forstår at det ikke er lett for dere å innrømme dette, men hvorfor var det ingen som gjorde noe hvis de så at folk ble voldtatt? Anonymkode: 9cb4e...7a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå