Gå til innhold

Tale

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kommende bruder holde tale i bryllupet? Er det noen tidligere bruder som har en tale jeg kunne fått sett på? Trengern iallefall ideer....Hvordan skal jeg få dtete til?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tiny i.i.
Skrevet

Jeg skal holde tale, for første gang i mitt liv. :o

Gruer meg litt allerede, og aner ikke hva jeg skal si. Godt jeg har god tid!

Skrevet

Jeg holdt tale. Man må jo ikke, men syntes det var riktig for min del.

Er ikke vannt til å holde tale og trodde det skulle være helt forferdelig. Men faktisk var jeg ikke nervøs i det hele tatt. Jeg hadde lyst til å si det som jeg hadde skrevet ned og det var også en overraskelse for alle gjestene inkl brudgommen. Fikk mye skryt etter på.

Har ikke lengre teksten men dette var innholdet i talen:

Begynte med å takke min flotte forlover, nevnte fortid vår og utdrikningslaget, som var utrolig bra. Takket så mine nye svigerforeldere, så mine foreldre (hadde mye å takke for der :o) )

Så var det noen ord til min kjære. Jeg liker ikke følelsesmessige taler og grining, det er ikke meg. Så jeg trakk frem små historier og sider ved min kjære som er litt morsome. Litt annerledes enn vanlig.

Takket også toastmasteren og pakkeåpnere for en flott jobb.

Tilslutt takket jeg alle gjestene våre for at de ville dele dagen med oss, det synest jeg at alle glemmer.

Dagen ville jo ikke vært den samme uten dem.

Fikk mye skryt for talen.

Håper det ga deg noen tips.

Jeg skrev forresten ned talen min på små ark, er ikke flink til å huske så da ville jeg hare rotet det til for meg selv. La dem under tallerknen på fredag, så ingen skulle se dem. :wink:

Skrevet

Takk for gode tips. Kunne ønske du hadde talen og jeg kunne få se...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...