AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #1 Skrevet 10. april 2016 Er mye ute og går , og ofte får jeg med noen venninner på å ta lunsjen i en av byens mange parker. Veldig kjedelig er det jo å måtte bruke masse penger på mat i byen som man kan ta med seg. Derfor, har noen enkle tips til gode matretter å ta med seg når man skal ta lunsjen i parken ? Det må være lett å lage da jeg er en elendig kokk Anonymkode: 338fa...517
exictence Skrevet 10. april 2016 #2 Skrevet 10. april 2016 En kald grønnsakspai som du selvsagt lager på forhånd. Pastasalat er enkelt og godt. Lefser som du smører hjemme med smørost, skinke, tomater, ruccula.......? Deilig fingermat. Er midt i blinken! Vafler og synltetøy Bananpannekaker Druer
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #3 Skrevet 10. april 2016 Salat matmuffins omelettmuffins påsmurte lefser Anonymkode: b4d21...33b
Tvist Skrevet 10. april 2016 #4 Skrevet 10. april 2016 Eggerøre og sognemorr med noen salatblader og agurk. Serveres på rundstykker.
John_Felipe Skrevet 10. april 2016 #5 Skrevet 10. april 2016 (endret) Grønnsaksuppe/Tomatsuppe/Kremert Soppsuppe/ Bakt Søtpotetsuppe/Linkesuppe/ min favoritt Spinatsuppe med kokosmelk mhmmm!! Nydelig comfort food,billig og så enkelt å lage! Masse gode næringstoffer og lite kalorier! INGEN TORO GREIER Alt fra bunnen av for maks smak! Som oftest så er det bare å frese/svette/karamellisere noen grønnsaker og adde grønnsak/kylling kraft og mose/blende, kommer an på hvor tykk el tynn du liker suppen din. Har du ik hjemmelagd kraft så funker buljongterninger helt fint. 1-2 termos+1-4 skåler+1-4skjeer+godt brød å duppe i suppen så har dere en koselig liten piknik! Buon Apettito Endret 10. april 2016 av John_Felipe
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #6 Skrevet 11. april 2016 Kalde pasta retter. Pasta med vanlig pesto eller soltørkede tomat pesto Anonymkode: dfccc...cf9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå