AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #1 Skrevet 10. april 2016 Har smakt flere av begge den siste tiden og er ikke i tvil. Royal er MYE bedre! Og den beste av de alle er trippelen, selv om jeg nettopp leste en test hvor de endte opp på sisteplass, fordi den hadde flest kalorier!!? Vet for øvrig at det heter Hennig Olsen, men synes det ser så teit ut, må jo ha vært noen som har glemt en bokstav en gang i tiden! Anonymkode: 2ec22...34c 2
Elanor Skrevet 11. april 2016 #2 Skrevet 11. april 2016 Hennig er et etternavn. Bedriften ble etablert av Sven Hennig-Olsen. Er det litt mindre teit nå? Jeg liker Creme og Royal omtrent like godt, tror jeg. Det uansett Jacobs utvalgte med sjokolade, kjeks og krem som er best. :-)
Heldiggris Skrevet 11. april 2016 #3 Skrevet 11. april 2016 Diplom-is slår alltid Hennig-Olsen i mine øyne!
Gjest Margit Spat Skrevet 11. april 2016 #4 Skrevet 11. april 2016 Av de variantene jeg har smakt: Royal - uten unntak.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #5 Skrevet 11. april 2016 Diplom har god pinneis, men de når ikke Hennig Olsen til knærne en gang når det kommer til is på boks. Ingenting slår Inspira! Anonymkode: 7bebe...c7a
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #6 Skrevet 11. april 2016 Royal mandel er isen over alle is <3 men HO har en langt bedre Sandwich-is! Anonymkode: d4c40...d4d
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #7 Skrevet 11. april 2016 Generelt sett syntes jeg Hennig Olsen is er mye bedre enn Diplom is, men Creme er faktisk skuffende og Royal er fantastisk god. Når det gjelder alle andre varianter enn disse to så foretrekker jeg Hennig Olsen hver gang. Anonymkode: 71e21...3b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå