AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #1 Skrevet 10. april 2016 La oss si at du skal på hjemmedate til en du ser for deg en framtid med, ikke bare knulling. Hva legger du merke til i leiligheten? Er det viktig at den er ren? Er noen rom viktigere enn andre? Anonymkode: dd26d...4f9
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #2 Skrevet 10. april 2016 Viktig at det ikke er synlig skittent. Men så har folk veldig ulik standard og. Fyrens syn på ting avhenger sannsynligvis litt av hvordan han har det selv. Anonymkode: 34137...f31
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #3 Skrevet 10. april 2016 Det er vel mest kvinner som bryr seg om slikt? Leiligheten bør være noenlunde ryddig, men jeg kicker ikke på at det er litt smårot her og der, eller at det står noen brukte glass på stuebordet etc. Men det er jo selvfølgelig en fordel at det ser noenlunde ut. Når det gjelder renhet så er det jo viktig at det ikke ligger masse møkk overalt eller lukter som man ikke har vasket på en stund, men jeg går ikke over med hvite hansker i militærstil heller. Badet kan med fordel være ganske vasket, er det en ting jeg ikke liker og som jeg er nøye på hos meg selv er at badet er rent. Soverommet kan med fordel være ok, fordel med nyvasket sengetøy. Anonymkode: 94c7a...10f
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #4 Skrevet 10. april 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel mest kvinner som bryr seg om slikt? Leiligheten bør være noenlunde ryddig, men jeg kicker ikke på at det er litt smårot her og der, eller at det står noen brukte glass på stuebordet etc. Men det er jo selvfølgelig en fordel at det ser noenlunde ut. Når det gjelder renhet så er det jo viktig at det ikke ligger masse møkk overalt eller lukter som man ikke har vasket på en stund, men jeg går ikke over med hvite hansker i militærstil heller. Badet kan med fordel være ganske vasket, er det en ting jeg ikke liker og som jeg er nøye på hos meg selv er at badet er rent. Soverommet kan med fordel være ok, fordel med nyvasket sengetøy. Anonymkode: 94c7a...10f Badet er (nesten) alltid rent, det tror jeg er viktig for alle Men det er nok som du sier, en kvinnegreie. TS Anonymkode: dd26d...4f9
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #5 Skrevet 10. april 2016 Jeg har fått tilbakemeldinger som tilsier at de mannfolka jeg har hatt på besøk setter pris på at jeg har ryddet og rengjort. Men jeg er veldig nøye også da, så det er kanskje vanskelig å ikke legge merke til? Jeg vet ikke. Får alltid kommentarer av folk som kommer på besøk, så kanskje jeg er litt ekstrem. Et par av mannfolka som har vært her oppigjennom årene har ikke nødvendigvis hatt det så ryddig eller rent selv. Så selv om man setter pris på at andre har det pent og rent, så betyr det ikke at man bryr seg så mye om det selv. Dessverre. Anonymkode: 89d89...9f6 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #6 Skrevet 10. april 2016 Merker om stedet er et høl eller om det er helt plettfritt. Begge de delene gir litt varselssignaler for meg, da jeg stort sett ligger litt mellom der selv og trives med det. Anonymkode: 51bd0...4d5 4
Gjest Fox Mulder Skrevet 10. april 2016 #7 Skrevet 10. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: La oss si at du skal på hjemmedate til en du ser for deg en framtid med, ikke bare knulling. Hva legger du merke til i leiligheten? Er det viktig at den er ren? Er noen rom viktigere enn andre? Anonymkode: dd26d...4f9 Dette legger jeg i hvert fall merke til, men så er jeg veldig opptatt av å ha det rent og fint Denne tråden fikk meg til å tenke på en Friends episode
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #8 Skrevet 10. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er vel mest kvinner som bryr seg om slikt? Leiligheten bør være noenlunde ryddig, men jeg kicker ikke på at det er litt smårot her og der, eller at det står noen brukte glass på stuebordet etc. Men det er jo selvfølgelig en fordel at det ser noenlunde ut. Når det gjelder renhet så er det jo viktig at det ikke ligger masse møkk overalt eller lukter som man ikke har vasket på en stund, men jeg går ikke over med hvite hansker i militærstil heller. Badet kan med fordel være ganske vasket, er det en ting jeg ikke liker og som jeg er nøye på hos meg selv er at badet er rent. Soverommet kan med fordel være ok, fordel med nyvasket sengetøy. Anonymkode: 94c7a...10f Hahaha, jeg har sett mange "kvinne" leilligheter som ikke ser ut. Soverommet er stappet fullt med klær og vesker, bad som ikke er vasket, osv. Anonymkode: 5047d...b25 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #9 Skrevet 10. april 2016 Jeg legger merke til hva slags rot det er i leiligheten. Var nettopp på besøk hos en venninne jeg ikke har sett på noen år. Hun hadde fortsatt masse star wars-stuff Det var så mye, selv hun hadde ryddet. Anonymkode: a00ac...909 2
Gjest Minesveiper Skrevet 10. april 2016 #10 Skrevet 10. april 2016 (endret) Ja, det gjør jeg, og dersom det er skittent, tenker jeg at hun ikke bryr noe seg særlig om å gjøre et godt inntrykk. Endret 10. april 2016 av Minesveiper
Gjest PseudonymBruker Skrevet 10. april 2016 #11 Skrevet 10. april 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: La oss si at du skal på hjemmedate til en du ser for deg en framtid med, ikke bare knulling. Hva legger du merke til i leiligheten? Er det viktig at den er ren? Er noen rom viktigere enn andre? Anonymkode: dd26d...4f9 Det er ihvertfall viktig at den er ryddig, for jeg er ryddig selv. Og at bad og kjøkken er rent. Og selvfølgelig ren seng. At det er en støvkanin her og der er ikke så farlig.
Ardenus Skrevet 11. april 2016 #12 Skrevet 11. april 2016 Hvis det var besøk som man ikke visste om, så hadde jeg godtatt mye, men hadde det sett helt jævlig ut så hadde jeg nok tenkt mitt. Hadde det vært planlagt i lang tid (1uke ish) så hadde jeg nok lagt merke til rot og om det var møkkete, hadde ikke trengt å vært strøken, for jeg trenger ikke det selv, jeg er derimot veldig ryddig selv.
Nanami Skrevet 11. april 2016 #13 Skrevet 11. april 2016 Han jeg dater er opptatt av det. Jeg hadde en boks papp stående på kjøkkenet som han irriterte seg grønn over. Vi er blitt enig i at vi rydder og gjør det fint dersom vi skal ha besøk av hverandre, men at det er ok med litt mer slack dersom besøket kommer overraskende på.
NuckingFutz Skrevet 11. april 2016 #14 Skrevet 11. april 2016 46 minutter siden, Pompom skrev: Han jeg dater er opptatt av det. Jeg hadde en boks papp stående på kjøkkenet som han irriterte seg grønn over. Vi er blitt enig i at vi rydder og gjør det fint dersom vi skal ha besøk av hverandre, men at det er ok med litt mer slack dersom besøket kommer overraskende på. Jøss, det høres litt rart ut å irritere seg over en boks med papp på kjøkkenet Og at dere er blitt enige om å rydde og gjøre det fint når dere får besøk av hverandre.. Har jeg aldri vært borti før 4
Okapi Skrevet 11. april 2016 #15 Skrevet 11. april 2016 Jeg legger merke til alt, men er ikke akkurat sånn kjempekresen på det. Med mindre det ligger matrester overalt går det stort sett helt greit. Ellers liker jeg steder som ser ut som om folk lever der. Minner kåken om noe fra et interiørblad er det nesten like ille som en innrøykt stue full av pizzaesker.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #16 Skrevet 11. april 2016 Jeg la merke en gang hvor skittent kjøkkenet var til et hun-menneske. Veggene var fulle av fett pga. dårlig ventilasjon. Det var turn-off og jeg stakk uten å tømme meg. Anonymkode: 52930...0cf
Nanami Skrevet 11. april 2016 #17 Skrevet 11. april 2016 2 timer siden, NuckingFutz skrev: Jøss, det høres litt rart ut å irritere seg over en boks med papp på kjøkkenet Og at dere er blitt enige om å rydde og gjøre det fint når dere får besøk av hverandre.. Har jeg aldri vært borti før Ja, jeg synes også det var litt rart. Men var ment mer som et eksempel på at noen menn er opptatt av orden og ryddighet. Det er ikke bare en kvinnegreie. Men akkurat det med å gjøre det fint for hverandre synes jeg er en fin ting. Vi pynter oss for hverandre av samme grunn. Ikke bare joggis og roteleilighet. Det er koselig
Arca Skrevet 11. april 2016 #18 Skrevet 11. april 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: La oss si at du skal på hjemmedate til en du ser for deg en framtid med, ikke bare knulling. Hva legger du merke til i leiligheten? Er det viktig at den er ren? Er noen rom viktigere enn andre? Anonymkode: dd26d...4f9 Legger merke til? Tja, helhetsinntrykket ift interesser, bøker, kunst, mat. Greit at det er rimelig ordentlig. Liker ikke å måtte rydde andres rot. Bad og kjøkken er viktigst. Om det er støv og sånt er ikke så farlig.
John Galt Skrevet 11. april 2016 #19 Skrevet 11. april 2016 Litt rot, akseptabelt, men dårlig renhold,, Nei, da gikk jeg alltid videre
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #20 Skrevet 11. april 2016 4 timer siden, Okapi skrev: Jeg legger merke til alt, men er ikke akkurat sånn kjempekresen på det. Med mindre det ligger matrester overalt går det stort sett helt greit. Ellers liker jeg steder som ser ut som om folk lever der. Minner kåken om noe fra et interiørblad er det nesten like ille som en innrøykt stue full av pizzaesker. Det mener du ikke Anonymkode: ed203...a50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå