Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd Epiduo nå i 4 uker og huden blir fortsatt værre. Jeg er klar over at det er en krem som gjør at ting skal bli værre før det blir bedre, men nå er spørsmålet mitt hvor lenge skal jeg vente? Når skal jeg gi opp og innse at kremen kanskje ikke er noe for huden min? Er det noen som har noe erfaring med denne kremen som kan fortelle meg når ting begynte å snu?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Funket ikke i det hele tatt for meg. Ble bare verre, snudde aldri.

Skrevet
40 minutter siden, Cesil skrev:

Funket ikke i det hele tatt for meg. Ble bare verre, snudde aldri.

Hvor lenge prøvde du den ut?

Skrevet
9 timer siden, moncabang skrev:

Hvor lenge prøvde du den ut?

Tre måneder, mener jeg det var. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt en kombinasjon av Lymecyclin (antibiotika) og Epiduo i omtrent tre uker. Jeg opplevde ingen forverring i begynnelsen, men var veldig rød og flassete, noe som heldigvis nesten har gått over nå. Det er så klart umulig for meg å si hvilket legemiddel som har gitt den beste effekten, eller om det rett og slett er salven og pillene som jobber sammen i en høyere enhet, men jeg innbiller meg at det må være salven som har tatt knekken på alle de små talgklumpene i ansiktet mitt i alle fall. 

Kan du se om det er noen deler av huden din som har blitt bedre på tross av at den fortsatt blir verre? Altså om du kan ha blitt kvitt hudormer f.eks. selv om de dypere kvisene fortsetter å komme? Jeg synes ikke det høres bra ut om det fortsatt bare forverrer seg...

Anonymkode: 145e4...39b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...