Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2004 #1 Skrevet 24. oktober 2004 husker dere den serien som gikk på tv for et par ¨år tilbake...uff jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare den heller men jeg prøver.. minner litt im glamour, gode og onde dager, typisk såeserie som gikk midt på dagen på tvn.. mener det var noe advokat greier jeg og mener den starter på "b" hjelp meg.. er så irriterende å ikke komme på det. bare rams opp noe.. ikke glamour, ikke gode og onde dager, ikke meleroxe place, ikke beverly hills..arg...
Windy Skrevet 24. oktober 2004 #2 Skrevet 24. oktober 2004 Jeg er sikkert helt på jordet jeg nå, men. Hva med Lov og Rett i LA? Det er i alle fall advokater. Det er vel egentlig mer enn et par år siden de viste serien. Jeg kan ikke komme på noe annet nå...
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2004 #5 Skrevet 24. oktober 2004 nei det er ingen av disse... det er et amerikansk navn på det. ikke norsk! uff grusomt irriterende!mener det starter på b.... åpningen starter md noen hvite ting som daler ned og danner bokstavene på serienavnet, mener det hvertfall
Elanor Skrevet 24. oktober 2004 #6 Skrevet 24. oktober 2004 Bare fordi du mener det het noe med bokstaven B, kaster jeg Santa Barbara ut på bordet. Men den serien begynner å bli litt lenge siden gikk. Det var dessuten lite advokat-greier i den. Hvis jeg prøver å tenke ut en tvn-serie med advokater, kommer jeg på Matlock, men det var ikke såpe akkurat. Hmm...
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2004 #9 Skrevet 24. oktober 2004 santa barbra jaaaaa!!!!! jippi!! den var det! takk skal du ha! det var snilt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå