Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet det ikke finnes noen fasit på dette, men jeg får det ikke til med menn. Nå har jeg vært på én date med en fyr, og den daten minnet veldig om den første daten med han forrige fyren jeg holdt på med i 2 mnd. Full klaff, kyssing og en servitør som sier at nå stenger de, så vi må nesten betale.

Den forrige fyren trodde jeg at jeg skulle bli sammen med, men jeg klarte å virke så uinteressert at han mistet mye interesse allerede på 3 date. Nå vil jeg unngå at dette skjer igjen, men jeg vil heller ikke være for desperat og skremme den nye fyren vekk. 

Vi endte opp med å kysse ganske mye på daten, holde hender (hans initativ) og sende meldinger rett etterpå. Det er vel underforstått at vi skal ses igjen, men han sendte meg ingen melding dagen etter. Jeg sendte han en til slutt, han brukte lang tid på å svare. Fordi han er bortreist så ville jeg ikke mase, men jeg vil se han igjen! Hvor lenge skal jeg vente? Tenkte å vente til i morgen og foreslå onsdag eller torsdag. 

Anonymkode: 10912...691

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva skrev du i meldingen? Hva svarte han?

Anonymkode: bd9c0...c4e

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet det ikke finnes noen fasit på dette, men jeg får det ikke til med menn. Nå har jeg vært på én date med en fyr, og den daten minnet veldig om den første daten med han forrige fyren jeg holdt på med i 2 mnd. Full klaff, kyssing og en servitør som sier at nå stenger de, så vi må nesten betale.

Den forrige fyren trodde jeg at jeg skulle bli sammen med, men jeg klarte å virke så uinteressert at han mistet mye interesse allerede på 3 date. Nå vil jeg unngå at dette skjer igjen, men jeg vil heller ikke være for desperat og skremme den nye fyren vekk. 

Vi endte opp med å kysse ganske mye på daten, holde hender (hans initativ) og sende meldinger rett etterpå. Det er vel underforstått at vi skal ses igjen, men han sendte meg ingen melding dagen etter. Jeg sendte han en til slutt, han brukte lang tid på å svare. Fordi han er bortreist så ville jeg ikke mase, men jeg vil se han igjen! Hvor lenge skal jeg vente? Tenkte å vente til i morgen og foreslå onsdag eller torsdag. 

Kanskje han ikke likete deg så godt. Attraksjon er ikke noe man kan skru av og på.

Anonymkode: f8625...9a6

AnonymBruker
Skrevet

Den balansegangen mellom å ta det med ro for ikke å skremme, og den å ta initiativ, er dritvanskelig. Jeg vet ikke om menn generelt er veldig skjøre i denne perioden eller om det er vanlig for de fleste. Jeg har i hvert fall problemer med å finne den rette balansen her. Men så er den vel individuell for de fleste også. Ikke vet jeg. Spent på å høre om andre har noe mer konstruktivt å komme med.

Anonymkode: 5a323...896

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva skrev du i meldingen? Hva svarte han?

Prøvde å gjenskrive, men ble litt vanskelig når jeg ikke vil skrive det ordrett. :P Kan si så mye som at han er bortreist og ganske opptatt denne helga, så det var mest meldinger om det han skulle hadde gått bra. Han svarte hyggelig, men stilte ikke meg noe spørsmål før kanskje 4. meldingen. Nå tenker jeg vel å vente til han sender meg ny melding.

Kanskje han ikke likete deg så godt. Attraksjon er ikke noe man kan skru av og på.

Dette var jo ikke et svar. Pleier du å kysse folk på date hvis du ikke er tiltrukket? 

AnonymBruker
Skrevet

Det virket jo som han gjorde det? Leste du i det hele tatt? 

Anonymkode: 324ba...3f0

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøvde å gjenskrive, men ble litt vanskelig når jeg ikke vil skrive det ordrett. :P Kan si så mye som at han er bortreist og ganske opptatt denne helga, så det var mest meldinger om det han skulle hadde gått bra. Han svarte hyggelig, men stilte ikke meg noe spørsmål før kanskje 4. meldingen. Nå tenker jeg vel å vente til han sender meg ny melding.

Det jeg lurer på er jo dynamikken. Hvem sendte melding først, var det noe snakk om å treffes igjen eller direkte initiativ. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg lurer på er jo dynamikken. Hvem sendte melding først, var det noe snakk om å treffes igjen eller direkte initiativ. 

Vi snakket om å ses igjen under daten, og det var vel underforstått at det ble noen dager til ettersom han er bortreist. Under daten fikk jeg hans nummer, så da sendte jeg sms på vei hjem, ble 2-3 meldinger frem og tilbake hvor han sendte siste. 

Jeg sendte melding igjen kvelden etter. Nå er det jeg som har sendt siste melding, og ikke fått svar. Jeg tror han er ganske så opptatt, han skulle jobbe på den turen han er på.  Skal sies at han var ganske treg på meldinger før vi møttes og. Dermed begynner jeg å tenke at jeg må også lene meg tilbake, og la det gå lit tid, men det var akkurat det jeg gjorde med den forrige fyren, og da gikk det jo skeis. Dessverre er jo alle forskjellige, så syns det er vanskelig å vite hva som er best denne gangen.

AnonymBruker
Skrevet

Leste noe i dag; man kan ikke velge å bli forelsket, men man kan velge å bevare dette. Og en forelskelse dør ikke av seg selv, men fordi man vil.

Jeg vet ikke, men jeg tror mange avforelsker seg selv fordi det er noe materielt som ikke er på plass.

Anonymkode: 5a323...896

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Fikk besøk av en venninne og hun så på meldignene og sa jeg var tullete, vi hadde jo skrevet mye og han virket veldig interessert. Så da svarte jeg på meldingen og spurte om å treffes til uka. Vi skal ses i morgen og han virket veldig gira. :) 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...