AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #1 Skrevet 9. april 2016 (endret) Jeg måtte gjøre det bra på skolen for å få gode karakterer jo.. I tillegg hørte jeg ofte når jeg fikk en treer at jeg jo ikke møtte gjøre det så dårlig - jeg er jo jente og skal derfor kun ha toppkarakterer - måtte bare bruke huet litt mer. Ellers la jeg på fire, og de karakterene måtte jeg jobbe for - på lik linje som alle andre studentene både på vgs og universitetet. Jeg må jobbe for å behode de sosiale relasjonene jeg har. Selvfølgelig kan man ikke opprettholde en sosial relasjon på å være en egoistisk fjott. Man må hele tiden gi av seg selv og vise at man bryr seg om sine venner for å opprettholde vennskap. I tillegg så må man ta initiativ for å i det hele tatt skaffe seg noen. Ellers må jeg også jobbe for å bli godtatt i sosiale relasjoner - for å vise at de utrolig kunnskapsløse holdningene til kvinner og kvinnens mangel på intelligens ikke stemmer. Jeg skal jo kun være søt og liten jeg vettu - helst være hjemme og passe barna og for all del ikke tro at jeg kan konkurrere med menn i jobbsammenheng(det er bare å se i mange tråder her på forumet, så kan du lese om mange av disse holdningene) Jeg får ikke en jobb bare ved å smile. Jeg får en jobb ved å gi av meg selv og by på det jeg kan best. Jeg må konkurrere om jobben ved å vise at jeg er best egnet til å utføre de arbeidsoppgavene jobben jeg søker på kommer med. I tillegg må jeg vise at jeg har relevant utdanning og helst en del referanser fra tildigere arbeidsgivere. Du burde ta deg en tur inn på tråden om jobbsøkere her - så ser du at det er langt ifra alle kvinner som får jobb lett. Hadde det vært slik du fremstiller det, er det rart det finnes arbeidsløse kvinner. Jeg er ikke en ressurs fordi jeg er kvinne. Jeg er en ressurs fordi jeg jobber og betaler skatt. Bare se på de menneskene som er uføre og hvor mye dritt de får uansett hvilket kjønn de er. De får vite at de er snyltere fordi de ikke jobber og skatter slik det er forventet at vi skal. Aldri i mitt liv har jeg fått noe tildelt bare fordi jeg har en vagina mellom beina. Dette gjelder heller ikke de andre kvinnene jeg har sosial omgang med. Men dette vil du selvfølgelig ikke innse, fordi det er så lett å skylde på alle andre enn deg selv for at du har det vanskelig. Det er jo tross alt lettere å skylde på at du er mann, enn at du ikke gidder å jobbe for det. Eventuelt så må menn være flinkere til å gi litt faen. Ikke sikte så høyt at kun toppjobben er god nok - som det forøvrig er 1000 andre som vil ha. Men når en kvinne sier dette - får man jo bare høre at det er kvinnen sin feil ettersom de går for status, når realiteten er at svært få går etter status. Heller vil vi ha en snill og god mann som jobber om han kan, og som bidrar i hjemmet på lik linje som kvinnen gjør. Dette holder for de fleste av oss, at du har fått for deg noe annet, får være ditt problem. Hele mitt voksne liv har jeg jobbet for likeverd. Jobbet for at gutter og jenter skal ha de samme mulighetene. At vi skal være flinkere til å ta hensyn til at gutter har en større behov for å gjøre praktiske ting og at vi må ta hensyn til dette i skolen. Jobbe for at menn skal få lov til å være mennesker, og ikke bare et kjønn. Å ta blind vold mot menn på alvor, må vi bli flinkere til. Det er mkjønnsproblemer begge veier, men kvinner har det nok ikke så mye lettere enn menn. Det er nok ganske likt mtp forventninger og muligheten til selvrealisering. Slike uttalelser som du kommer med, vise bare hvor viktig det er at vi blir flinkere på å ta kjønnsproblemer på alvor - begge veier. Og hvor viktig det er at vi ikke gror fast i vært eget kjønns problemer, men klarer å åpne øya for hva virkeligheten faktisk er. Anonymkode: 10a3f...2c2 Sitat fjernet fra innlegget - innlegget er delt fra tråden Kravstore og bitre menn. Bond, forumansvarlig Endret 10. april 2016 av Bond 6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #2 Skrevet 10. april 2016 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg måtte gjøre det bra på skolen for å få gode karakterer jo.. I tillegg hørte jeg ofte når jeg fikk en treer at jeg jo ikke møtte gjøre det så dårlig - jeg er jo jente og skal derfor kun ha toppkarakterer - måtte bare bruke huet litt mer. Ellers la jeg på fire, og de karakterene måtte jeg jobbe for - på lik linje som alle andre studentene både på vgs og universitetet. Jeg må jobbe for å behode de sosiale relasjonene jeg har. Selvfølgelig kan man ikke opprettholde en sosial relasjon på å være en egoistisk fjott. Man må hele tiden gi av seg selv og vise at man bryr seg om sine venner for å opprettholde vennskap. I tillegg så må man ta initiativ for å i det hele tatt skaffe seg noen. Ellers må jeg også jobbe for å bli godtatt i sosiale relasjoner - for å vise at de utrolig kunnskapsløse holdningene til kvinner og kvinnens mangel på intelligens ikke stemmer. Jeg skal jo kun være søt og liten jeg vettu - helst være hjemme og passe barna og for all del ikke tro at jeg kan konkurrere med menn i jobbsammenheng(det er bare å se i mange tråder her på forumet, så kan du lese om mange av disse holdningene) Jeg får ikke en jobb bare ved å smile. Jeg får en jobb ved å gi av meg selv og by på det jeg kan best. Jeg må konkurrere om jobben ved å vise at jeg er best egnet til å utføre de arbeidsoppgavene jobben jeg søker på kommer med. I tillegg må jeg vise at jeg har relevant utdanning og helst en del referanser fra tildigere arbeidsgivere. Du burde ta deg en tur inn på tråden om jobbsøkere her - så ser du at det er langt ifra alle kvinner som får jobb lett. Hadde det vært slik du fremstiller det, er det rart det finnes arbeidsløse kvinner. Jeg er ikke en ressurs fordi jeg er kvinne. Jeg er en ressurs fordi jeg jobber og betaler skatt. Bare se på de menneskene som er uføre og hvor mye dritt de får uansett hvilket kjønn de er. De får vite at de er snyltere fordi de ikke jobber og skatter slik det er forventet at vi skal. Aldri i mitt liv har jeg fått noe tildelt bare fordi jeg har en vagina mellom beina. Dette gjelder heller ikke de andre kvinnene jeg har sosial omgang med. Men dette vil du selvfølgelig ikke innse, fordi det er så lett å skylde på alle andre enn deg selv for at du har det vanskelig. Det er jo tross alt lettere å skylde på at du er mann, enn at du ikke gidder å jobbe for det. Eventuelt så må menn være flinkere til å gi litt faen. Ikke sikte så høyt at kun toppjobben er god nok - som det forøvrig er 1000 andre som vil ha. Men når en kvinne sier dette - får man jo bare høre at det er kvinnen sin feil ettersom de går for status, når realiteten er at svært få går etter status. Heller vil vi ha en snill og god mann som jobber om han kan, og som bidrar i hjemmet på lik linje som kvinnen gjør. Dette holder for de fleste av oss, at du har fått for deg noe annet, får være ditt problem. Hele mitt voksne liv har jeg jobbet for likeverd. Jobbet for at gutter og jenter skal ha de samme mulighetene. At vi skal være flinkere til å ta hensyn til at gutter har en større behov for å gjøre praktiske ting og at vi må ta hensyn til dette i skolen. Jobbe for at menn skal få lov til å være mennesker, og ikke bare et kjønn. Å ta blind vold mot menn på alvor, må vi bli flinkere til. Det er mkjønnsproblemer begge veier, men kvinner har det nok ikke så mye lettere enn menn. Det er nok ganske likt mtp forventninger og muligheten til selvrealisering. Slike uttalelser som du kommer med, vise bare hvor viktig det er at vi blir flinkere på å ta kjønnsproblemer på alvor - begge veier. Og hvor viktig det er at vi ikke gror fast i vært eget kjønns problemer, men klarer å åpne øya for hva virkeligheten faktisk er. Anonymkode: 10a3f...2c2 Selvfølgelig er det ikke bare å gå å hente en jobb eller skaffe venner for kvinner heller, forskjellen ligger dog i at kvinner ikke må skape seg en nonelunde karriere for å være attraktiv, men står friere til å velge dette om hun selv har lyst. Det vil uansett ikke ha så mye å si for hvor attraktiv hun er, eller for omgangskretsens vurdering av henne. Menn må derimot skape seg en noenlunde god karriere for å få et godt omdømme, og det er også svært mange kvinner som foretrekker en godt utdannet og vellykket mann for de seriøse relasjonene. Jeg ser det er mange kvinner som hardnakket påstår at disse tingene ikke betyr noe, men vi som menn vet det er forskjell på det kvinner sier og hva mange kvinner faktisk gjør når de velger seg partner. Jeg påstår på ingen måte at en god karriere er et kriterie for absolutt alle kvinner, men tendensen blant kvinner generelt er at de fortsatt går for en god forsørger. Dette er også underbygd av statistikk, f. eks. er det flere barnløse menn enn noensinne, og det er ikke tilfeldig at det er mennene på den nederste delen av den sosioøkonomiske rangstigen som går igjen mest som barnløse menn. Dette handle også litt om alder og om hvor man er i livet, det er f. eks. ikke uvanlig at kvinner er i forhold med lite ambisiøse menn i slutten av tenårene eller begynnelsen av tyveårene. Men når familieønsket kommer tenderer kvinner mot de ambisiøse og vellykkede mennene likevel, og folk velger som regel mer tradisjonelt enn man liker å tro. Når barneønsket kommer så flyr de fleste ideer om likestilling og at karriere ikke er viktig (hos mannen) ut vinduet, og mannen byttes ut i en modell som har livet på stell i betydning av å ha svært god økonomi og god jobb. Nå er det selvfølgelig ikke sikkert at dette gjelder deg personlig, men erfaringsmessig stemmer statistikken med det jeg har hørt i samtaler med ganske mange kvinner opp gjennom årene; at når hun ønsker å etablere seg, så vil hun som regel ha en stabil partner, med svært god jobb. Det blir for enkelt å skylde på at dette er syting fra menn som "ikke gidder å jobbe for det". Strengt tatt er det ganske mange menn som jobber hardt, men som kanskje ikke likevel når opp i konkurransen. Alle kan ikke være ledere, men problemet for menn kontra kvinner er at dette har en del å si på relasjonsmarkedet. Anonymkode: 05446...575 Endret 10. april 2016 av Bond 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #3 Skrevet 10. april 2016 Vil ikke påstå at menn har det lettere i livet enn kvinner, men jeg mener absolutt at kvinner har en større fordel både på partnermarkedet og sexmarkedet. Inne på kg har det alltid blitt sagt at kvinner og menn stiller likt på partnermarkedet, men det er jeg ikke enig i. Grunnen er at kvinner i gjennomsnitt får langt flere tilnærmelser enn menn. Statistikken er ganske klar på dette dersom man ser på for eksempel nettdatingsider og tinder. Så vil noen argumentere med at det er fordi mange menn bare er ute etter sex og ligger nedover, men tar man en titt ute i det virkelige liv ser man flere damer som ligger mellom 6-7 på utseende skalaen sammen med menn som ligger mellom 8-10. Grunnen til at mange menn sliter, er at de ikke behersker det å ha initiativ byrden. Når man ikke berhersker den, må man enten ha veldig flaks med at drømmedamen sjekker deg opp, ellers så må man bare ta til takke med det beste man får. Så lenge initiativ byden generelt ligger hos menn, vil kvinner alltid få mest tilnærminger og dermed ha det lettere både på sexmarkedet og partnermarkedet. Anonymkode: 69c1c...b33 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #4 Skrevet 10. april 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig er det ikke bare å gå å hente en jobb eller skaffe venner for kvinner heller, forskjellen ligger dog i at kvinner ikke må skape seg en nonelunde karriere for å være attraktiv, men står friere til å velge dette om hun selv har lyst. Det vil uansett ikke ha så mye å si for hvor attraktiv hun er, eller for omgangskretsens vurdering av henne. Anonymkode: 05446...575 Det stemmer ikke helt, har man ting på stell får man seg en lengre utdannelse, vi har definitivt det presset på oss vi også. Anonymkode: 220d1...c20 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #5 Skrevet 10. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det stemmer ikke helt, har man ting på stell får man seg en lengre utdannelse, vi har definitivt det presset på oss vi også. Anonymkode: 220d1...c20 Kanskje ovenfor andre jenter, men 90% av menn, om ikke flere bryr seg overhode ikke om utdannelsen din og jobben din. Anonymkode: c853a...f04 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #6 Skrevet 10. april 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil ikke påstå at menn har det lettere i livet enn kvinner, men jeg mener absolutt at kvinner har en større fordel både på partnermarkedet og sexmarkedet. Inne på kg har det alltid blitt sagt at kvinner og menn stiller likt på partnermarkedet, men det er jeg ikke enig i. Grunnen er at kvinner i gjennomsnitt får langt flere tilnærmelser enn menn. Statistikken er ganske klar på dette dersom man ser på for eksempel nettdatingsider og tinder. Så vil noen argumentere med at det er fordi mange menn bare er ute etter sex og ligger nedover, men tar man en titt ute i det virkelige liv ser man flere damer som ligger mellom 6-7 på utseende skalaen sammen med menn som ligger mellom 8-10. Grunnen til at mange menn sliter, er at de ikke behersker det å ha initiativ byrden. Når man ikke berhersker den, må man enten ha veldig flaks med at drømmedamen sjekker deg opp, ellers så må man bare ta til takke med det beste man får. Så lenge initiativ byden generelt ligger hos menn, vil kvinner alltid få mest tilnærminger og dermed ha det lettere både på sexmarkedet og partnermarkedet. Anonymkode: 69c1c...b33 Helt enig - og det krever en evne til å takle avvisningene også. Vet ikke helt hvorfor dette er noe å være uenig i. Blir som å si at jorden er flat som ei pannekake. Anonymkode: 095e0...2a9
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #7 Skrevet 10. april 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil ikke påstå at menn har det lettere i livet enn kvinner, men jeg mener absolutt at kvinner har en større fordel både på partnermarkedet og sexmarkedet. Inne på kg har det alltid blitt sagt at kvinner og menn stiller likt på partnermarkedet, men det er jeg ikke enig i. Grunnen er at kvinner i gjennomsnitt får langt flere tilnærmelser enn menn. Statistikken er ganske klar på dette dersom man ser på for eksempel nettdatingsider og tinder. Så vil noen argumentere med at det er fordi mange menn bare er ute etter sex og ligger nedover, men tar man en titt ute i det virkelige liv ser man flere damer som ligger mellom 6-7 på utseende skalaen sammen med menn som ligger mellom 8-10. Grunnen til at mange menn sliter, er at de ikke behersker det å ha initiativ byrden. Når man ikke berhersker den, må man enten ha veldig flaks med at drømmedamen sjekker deg opp, ellers så må man bare ta til takke med det beste man får. Så lenge initiativ byden generelt ligger hos menn, vil kvinner alltid få mest tilnærminger og dermed ha det lettere både på sexmarkedet og partnermarkedet. Anonymkode: 69c1c...b33 Dette kommer vel helt an på kvinnens alder? Tror du ei dame på 50 har det lettere enn en mann på 50? Anonymkode: 9e105...6c1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #8 Skrevet 10. april 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil ikke påstå at menn har det lettere i livet enn kvinner, men jeg mener absolutt at kvinner har en større fordel både på partnermarkedet og sexmarkedet. Inne på kg har det alltid blitt sagt at kvinner og menn stiller likt på partnermarkedet, men det er jeg ikke enig i. Grunnen er at kvinner i gjennomsnitt får langt flere tilnærmelser enn menn. Statistikken er ganske klar på dette dersom man ser på for eksempel nettdatingsider og tinder. Så vil noen argumentere med at det er fordi mange menn bare er ute etter sex og ligger nedover, men tar man en titt ute i det virkelige liv ser man flere damer som ligger mellom 6-7 på utseende skalaen sammen med menn som ligger mellom 8-10. Grunnen til at mange menn sliter, er at de ikke behersker det å ha initiativ byrden. Når man ikke berhersker den, må man enten ha veldig flaks med at drømmedamen sjekker deg opp, ellers så må man bare ta til takke med det beste man får. Så lenge initiativ byden generelt ligger hos menn, vil kvinner alltid få mest tilnærminger og dermed ha det lettere både på sexmarkedet og partnermarkedet. Anonymkode: 69c1c...b33 Kam hende kvinner har det litt lettere, men veldig lett har vi det ikke. Vi må også ha flaks for at drømmemannen skal sjekke oss opp, og så langt i år har jeg ikke blitt sjekket opp en eneste gang. Anonymkode: 6bfa1...e6d 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #9 Skrevet 10. april 2016 Om man fikk valget, ville flere valgt å bli født som mann, enn som kvinne. Jeg kjenner flere jenter som ønsker at de ble født som gutt. Jeg kjenner ingen gutter som skulle ønske de ble født jente. De menn som påstår jenter har det så mye lettere, er selv som regel tapere økonomisk eller sosialt. De vil skylde på noen, fordi de er for feige til å skylde på seg selv. Anonymkode: 25945...58f 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #10 Skrevet 11. april 2016 Både menn og kvinner har vel sine utfordringer,og det blir feil å si at kvinner har det så mye lettere. Kvinner har det nok enklere på sjekkemarkedet ja. Kvinner blir sjekket opp,og menn er den som sjekker opp. Slik er det fortsatt,men jeg har også lest(på et amerikansk forum vel og merke) at menn generelt ikke ville like det om kvinner hadde sjekket dem opp. Da hadde hun vært billig. Jeg vet ikke om det er slik i Norge også,men man kan i hvert fall ikke klage på at man være den som sjekker opp noen og gjør all jobben hvis man dømmer kvinner nord og ned hvis de prøver på det samme. Menn har nok mer press på å ha en god jobb,men at man trenger å være ambisiøs og vellykket er jeg ikke helt enig i. Jeg tror kvinner ønsker seg en mann med en trygg jobb og at han tjener sine egne penger. Dette er jo ikke like viktig for kvinner,men kvinner har det nok vanskeligere når det gjelder kropp og utseende. Man stiller svakere jo mindre pen man er. Vakre kvinner blir hyllet og beundret,mens mindre attraktive og overvektige kvinner blir gjort narr av og sett ned på. Så har man det med alder. Dette er et følsomt tema for kvinner,og kvinner får høre hvor mye deres verdi går ned bare fordi de ikke er ung lenger. Jeg tror det kommer an på hvem man er,hvilke utfordringer man har og hvor gammel man er. Man kan ikke skylde på kvinner for at det er vanskeligere på sjekkemarkedet,og man kan heller ikke skylde på menn for at det er press på kropp og utseende. Begge kjønn bidrar til at det er slik,noe handler om kultur og andre ting handler om forskjeller mellom kjønnene. Jeg er også litt enig med den over: hvor mange ville skiftet kjønn til kvinne hvis de fikk velge? Ikke mange tror jeg. Da måtte det vel vært en vakker ung kvinne, men tror nok flere ville vært mann om de fikk velge. Anonymkode: a9ced...9c1 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #11 Skrevet 11. april 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Det stemmer ikke helt, har man ting på stell får man seg en lengre utdannelse, vi har definitivt det presset på oss vi også. Anonymkode: 220d1...c20 Tør påstå at dette presset er selvpålagt, det er som regel ikke noe menn forventer på samme måte som kvinner forventer det av menn, med andre ord at menn må skaffe seg det for i det hele tatt å fremstå attraktiv for en partner. Anonymkode: 8b1cb...003
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #12 Skrevet 11. april 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Om man fikk valget, ville flere valgt å bli født som mann, enn som kvinne. Jeg kjenner flere jenter som ønsker at de ble født som gutt. Jeg kjenner ingen gutter som skulle ønske de ble født jente. De menn som påstår jenter har det så mye lettere, er selv som regel tapere økonomisk eller sosialt. De vil skylde på noen, fordi de er for feige til å skylde på seg selv. Anonymkode: 25945...58f Ja, det er jo noe av forklaringen, problemet er at det ikke skal så mye til for en mann for å fremstå som en taper. Han kan være fullt ut oppegående generelt, ha et ok utseende og gode holdninger, men har han en litt for dårlig jobb for eksempel, så når han rett og slett ikke opp. Anonymkode: 8b1cb...003 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #13 Skrevet 11. april 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er jo noe av forklaringen, problemet er at det ikke skal så mye til for en mann for å fremstå som en taper. Han kan være fullt ut oppegående generelt, ha et ok utseende og gode holdninger, men har han en litt for dårlig jobb for eksempel, så når han rett og slett ikke opp. Anonymkode: 8b1cb...003 Det spørs jo hva slags kvinner man går etter da. Jeg vil påstå at kvinner som er vakre og generelt har høy status selv nok vil kreve mer av en partner. Betyr ikke nødvendigvis at andre kvinner er noe dårligere,men jeg bare tenker at det er mer sannsynlig at man krever mer jo høyere status man selv har. Hvis man ser litt rundt og tenker på de man har truffet så ser man at langt fra alle menn har noen voldsomt godt betalt jobb,ikke er veldig ambisiøs osv og fortsatt har de kjæreste/kone. Jeg kjøper ikke helt den der om at det er så vanskelig hvis ikke alt er på stell. Anonymkode: a9ced...9c1 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #14 Skrevet 11. april 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Tør påstå at dette presset er selvpålagt, det er som regel ikke noe menn forventer på samme måte som kvinner forventer det av menn, med andre ord at menn må skaffe seg det for i det hele tatt å fremstå attraktiv for en partner. Anonymkode: 8b1cb...003 Men alt man gjør her i livet gjør man ikke for å være attraktiv for partner. Foreldre, lærere, søsken og venner har også forventninger til en, men kan være enig i at en del av presset er selvpålagt. Anonymkode: 6bfa1...e6d
Unika Skrevet 11. april 2016 #15 Skrevet 11. april 2016 (endret) 21 timer siden, AnonymBruker skrev: men tar man en titt ute i det virkelige liv ser man flere damer som ligger mellom 6-7 på utseende skalaen sammen med menn som ligger mellom 8-10. Anonymkode: 69c1c...b33 Dette har jeg i løpet av mitt 29-årige liv aldri observert. Kvinnene i forholdene er uten unntak alltid penest. Rart at man kan ha så forskjellig oppfatning. Er du mann forresten? Kan tenkes at hvis vi hadde sett på samme par, at du hadde tenkt at mannen var penest, og at jeg som kvinne ville tenkt at kvinnen var penest..? Aner ikke. Jeg har også opplevd at menn som er på 3-4 på utseendeskalaen ofte rangerer seg selv blant toppen. De tror de er mye penere enn de egentlig er.. Syntes ikke dette er like vanlig blant kvinner, da de gjerne er mer selvkritiske og ofte har litt dårligere selvtillit (ofte ubegrunnet!). 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er jo noe av forklaringen, problemet er at det ikke skal så mye til for en mann for å fremstå som en taper. Han kan være fullt ut oppegående generelt, ha et ok utseende og gode holdninger, men har han en litt for dårlig jobb for eksempel, så når han rett og slett ikke opp. Anonymkode: 8b1cb...003 Det er selvsagt bare tull. Men det er klart, det er en flott unnskyldning. Er jo deilig å ha noe å skylde på; noe som ikke direkte berører personligheten eller utseende. En oppegående, snill mann som ikke ser helt weird ut har sjans hos damene. Særlig hvis han jakter på damer som er mottagelige; altså SINGLE, ca like attraktive, på hans alder, og som også kanskje har noen like interesser eller i hvert fall noe felles å prate om. Endret 11. april 2016 av Unika 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå