Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Hva er det med solsengene til b&b? Får jo nesten ingen farge av de og så er de samtidig i pristoppen! Har de virkelig så dårlig kvalitetskontroll? 
Er dessverre ingen andre solstudioer der jeg bor, men har bestemt at jeg heretter heller kjører 20km, hver vei til et lite solstudio med mye bedre effekt! Fy f, har solt meg på b&b i mange år og oppdaget først nylig at andre steder er veldig mye mer effektive! 
Sorry for denne utblåsningen, men jeg føler at Brun og Blid lurer folk, skifter de aldri rør? 

Anonymkode: 813e0...229

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir ihvertfall brun

Skrevet

Jeg soler meg på Brun og Blid kun hvis jeg er på reise etc, men jeg er enig i at de har dårlig effekt. Mulig jeg har vært uheldig, men hører mange sier det samme.  Mange merker det sikkert ikke da de ikke har prøvd andre og derfor ikke vet hvor stor forskjell det kan være. (Tipper de justerer ned effekten slik at rørene varer lenger samt bruker mindre strøm...men prisen forblir høy). :( 

Heligvis har jeg et lite lokalt solstudio ett rundt hjørnet, 30 min til 60kr og veldig bra effekt! :) 

Skrevet

Enkelte av sengene dems får jeg aldri noe effekt av. Prøvde en annen seng for noen uker siden, og herregud, pleier å bruke solkrem med middels faktor, ble så sinnsykt brent at bare det å sitte på en buss etterpå var noe av det jævligste jeg har gjort. 

AnonymBruker
Skrevet

Brun og Blid = Bleik og Sur -> og kikka på. (Går aldri på b&b, bare narkomane, husløse og kikkere som oppholder seg der.)

Anonymkode: 75fba...991

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...