Gå til innhold

Føler dere at dere har spennende, innholdsrike liv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som gjør at dere synes det i så fall?

Jeg kan ikke skryte av at mitt liv er verken spesielt spennende eller innholdsrikt. Har det ikke fælt på noen måte, men er liksom "stuck" i en rutine med jobb, lufting av hunden, TV og surfing på nettet. Har ikke veldig god økonomi, ellers skulle jeg ha reist mer.

Ønsker egentlig ikke råd som "meld deg inn i en forening" osv. Er mest interessert i å høre andres personlige erfaringer med hva som beriker livene deres, og kanskje bli inspirert. :) 

Anonymkode: 23647...9b3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg syns jeg har hatt det. Men det er ikke egentlig de mest spennende periodene som er best. Det er de rolige, når ting er på det jevne. 

Skrevet

Jeg har kanskje ikke et så spennende liv, men jeg er veldig takknemlig for at jeg har muligheten for å ha det.

Jeg jager ikke etter de store toppene i livet og enkelte rutiner i livet liker jeg så godt at jeg ikke vil slutte med dem. Det å ha muligheter er kanskje en sovepute. Dersom mulighetene for et mer spennende liv hadde blitt borte, hadde jeg kanskje synes livet hadde blitt fattigere.

Skrevet

Jeg synes jeg har et kjempespennende liv om dagen, men mulig andre hadde kjedet vettet av seg i mine sko. Er ufør og er hjemme 80-95% av tiden, men sammenlignet med for noen år siden da jeg bare sov og gamet og gråt flere ganger daglig og var i elendig form både psykisk og fysisk så er hverdagen min ganske så innholdsrik nå.

Driver med flere givende hobbyer, har fått en bra vennekrets, og det finnes alltid noe gøy å henge seg med på når jeg er i form til det. Det viser seg til og med at folk har bruk for meg og mine kreative evner :O

Jeg antar at hvorvidt en synes man har et spennende liv kommer an på hvordan man ser på det og hva man gjør det til.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Føler ikke at jeg har det akkurat nå, nei. Er på slutten av en master, begynner å bli, begynner å få tanker om jeg egentlig har valgt riktig. Vil bare hoppe på et fly og dra langt herfra - uten samboeren min. Ikke fordi jeg ikke elsker han, men fordi jeg vil føle at jeg er "meg" igjen. Vil oppleve noe nytt, noe jeg ikke har gjort før. 

Anonymkode: 0faef...169

Skrevet

Veldig, det skjer alltid helt sjuke ting og jeg føler nesten livet mitt er en såpeserie. 

Skulle ønske jeg hadde et vanlig kjedelig liv

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det som gjør at dere synes det i så fall?

Jeg kan ikke skryte av at mitt liv er verken spesielt spennende eller innholdsrikt. Har det ikke fælt på noen måte, men er liksom "stuck" i en rutine med jobb, lufting av hunden, TV og surfing på nettet. Har ikke veldig god økonomi, ellers skulle jeg ha reist mer.

(...)

Anonymkode: 23647...9b3

Som jeg skulle sagt det selv... Føler jeg mangler noe, vet bare ikke hva.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i livet mitt, har både familie, venner, samboer og dyr jeg er veldig, veldig glad i. Bor greit og har grei økonomi (selv om det alltid kunne vært bedre). Prioriterer å skjemme oss bort med aktiviteter vi har lyst til å gjøre og god mat, heller enn dyr bolig/klær/andre materialistiske ting. Men spennende? Det vil jeg ikke si det er. Det har jeg heller ikke et stort behov for. :)

Anonymkode: bbf31...52c

Gjest noe tilfeldig
Skrevet

Har et typisk A4 liv utad men krydrer det med ulike uortodokse faktorer som gjør at jeg mener jeg har både et spennende såvel som stabilt - liv. 

Skrevet

Vil egentlig si det. Spennende jobb, god lønn, leilighet i sentrum, seilbåt, mye fritid, reiser jorda rundt m/ jobb og hobbyer.  Kan ikke klage :)

Skrevet (endret)

Jeg ser jo at jeg har gjort en del spennende ting, men nå for tiden er det en såkalt "kjedelig" periode. Det er vel bare sånn livet er noen ganger. Forsøker å være kreativ da, slik at man får fylt det med noe meningsfullt allikevel. :)

Heldigvis så er jeg ganske oppfinnsom og kreativ, så det går jo alltids. :tommelopp:

Endret av michaeline__07
Sletting.
AnonymBruker
Skrevet

Føler i hvertfall livet mitt er innholdsrikt! Har jobbet og studert i utlandet, og har nå en arbeidshverdag hvor ingen dager er like. Jobber med forskjellige mennesker fra uke til uke, og finner mye glede i alle tilfeldighetene som oppstår undervegs. Siden jeg er både barnløs og singel, kan jeg ta helgene på sparket, og takker ja til mange invitasjoner til hytteturer, og getaways, middagsselskaper, bransjefester osv. Det skjer noe hele tiden.

Er 40 år nå, og har de siste årene også datet en del. Hvis noe, så kan jeg innimellom angre på at jeg ikke gjorde dette tidligere, da mange har rukket å bli ganske sære, bitre, brukte og kjedelige, og det skal mye til å treffe noen som har litt 'fire' igjen. På en annen side er det fint, fordi man dropper spill og fjas og går mer i dybden fortere. Livet føles litt absurd til tider, om ikke annet så er visstnok snapchat'n min en deilig hverdagsflukt for venninner som har valgt en mer A4 livvsstil. Jeg stemmer ja til livet!

Anonymkode: 41d41...200

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, prt90 skrev:

Vil egentlig si det. Spennende jobb, god lønn, leilighet i sentrum, seilbåt, mye fritid, reiser jorda rundt m/ jobb og hobbyer.  Kan ikke klage :)

Trenger du en ny venn? :):sjenert: 

Anonymkode: 76419...72e

Skrevet

Ja, jeg synes det.

Har en jobb hvor ingen dag er helt lik den forrige, en jobb som gir mye og betyr mye for samfunnet. Ok lønn, leilighet med sjøutsikt i sentrum i en mindre by. Egentlig litt lite fritid (på det jevne litt lange dager fordi jobben gir meg mye). 

Klager ikke fordi det har jeg ingen grunn til å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke for øyeblikket. Det har jo vært endel spennende ting da, om ikke alltid like morsomt og inspirerende. Men håper det tar seg opp nå snart. Jeg har satt igang noen hjul, og nå må jeg bare kvitte meg med noen ryggsekker, så blir det nok betraktelig bedre etterhvert.

Anonymkode: f494b...ed3

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, prt90 skrev:

Er du mann? Singel? Alder? 

Anonymkode: 4be8a...135

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Studerer jus og lever på studentøkonomi. Men jeg klager ikke. Det kunne vært verre. 

Anonymkode: c6c8d...a96

Skrevet

Nei, det tror jeg det er sjelden ansvarlige folk over 30 år har. Er bare slik, når man er yngre og har mindre ansvar er livet mer spennende. 

Skrevet

Nja, tja. Jeg burde vel det, jeg har alt det de andre i tråden som synes livet er spennende har, og mer. 

Men alltid følt at det burde være mer til livet. Rastløs sjel. Får reist en del, det er jo spennende, men klør etter å bare selge leiligheten, si opp jobben (som er bra) og flytte til et nytt sted. Men jeg tror egentlig denne følelsen er en liten del av meg som alltid vil være der, om jeg så hadde revet opp alt og fått "drømmejobben" i New York så hadde jeg fremdeles følt meg rastløs igjen etter en stund.

Skrevet
5 timer siden, Anoia skrev:

Jeg synes jeg har et kjempespennende liv om dagen, men mulig andre hadde kjedet vettet av seg i mine sko. Er ufør og er hjemme 80-95% av tiden, men sammenlignet med for noen år siden da jeg bare sov og gamet og gråt flere ganger daglig og var i elendig form både psykisk og fysisk så er hverdagen min ganske så innholdsrik nå.

Samme her :) 

De fleste ville nok kjedet seg eller gått på veggen, men jeg har klart å akseptere hverdagen min og føler at min hverdag kan være ganske så spennende. 

Jeg syns kanskje at ganske trivielle ting kan være spennende da :fnise: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...