Gå til innhold

De tror at han er en konge

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dritt lei av "jeg hater babyer og barn"-trenden som foregår i visse miljøer, folk som blir "sååå irritertenår noen poster bilder av babyer eller barn på hjemmeside/facebook eller snakker om barna sine. For det er jo kjempeuinteressant. Det er jeg lei av. Hold kjeft! 

Men det jeg også er lei av er noen i familien, de har en sønn som er.. vet ikke, fire år eller noe. Og de tror han er en konge! Det er ikke det normale med snakking om og posting av, vi har et sykt medlem i familien som ikke er helt tilstede, og disse har hengt opp bilde etter bilde etter bilde og plakat etter plakat med denne gutten på familiemedlemmets rom, det er helt sykt og minner om folk som har en monarkimani og henger opp konger overalt. Det er flere enn meg som har lagt merke til det og kommentert det bak de andres rygg. 

Det kan faktisk bli for mye av det gode, og det skal ekstremt mye til for at jeg synes noe er for mye! 

Men seriøst, når du lager to forskjellige kalendere med ungen din og gir bort begge variantene til folk og fe, og attpåtil forventer at folk skal ha fremme 10 bilder av ungen din... da er det for mye... NEI, det er ikke verdens viktigste person for andre enn akkurat dere foreldre. 

Jeg lurer på.. er det flere der ute som har sett det samme, en så til de grader tilbedelse av "konger" eller "prinsesser"?

Anonymkode: 7bc26...8c5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For ordens skyld: foreldrene har hengt opp og gitt bilder/plakater/kalendere. Den syke personen kan ikke gjøre noe selv og kan ikke prate. De gjør det samme hos besteforeldrene

Anonymkode: 7bc26...8c5

Skrevet

Ser ikke noe galt i det. Når de gir bort 2 kalendere, kan mottakerne bestemme hvilken kalender de vil henge opp, eller om de vil henge opp noen i det hele tatt.

Vedr. bildene: Har de tvunget deg til å ha fremme minimum 10 bilder?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er da vel ikke vanlig å gi to forskjellige bildekalendere med bilder av samme barn i gave? Til én mottaker?

Anonymkode: 88712...3f3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...