AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #1 Skrevet 10. april 2016 Er det noen av dere som vet om en god fundation som kan passe meg? For tiden bruker jeg smashbox sin. Det står "studio skin 15 hour wear. Hydrating foundation" på den. Så står tallet 1.1 på undersiden av den, dersom det skulle ha noe å si. Jeg har en ganske tørr hud. Føler den ser så kornete ut etter påføring. Bruker bare hendene når jeg tar den på. Ikke noe sånn svamp eller lignende. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? Kan det hjelpe med pudderbasert foundation? Finnes det foundation med fuktighet i seg? Anonymkode: 1e5fd...2e0
powski Skrevet 10. april 2016 #2 Skrevet 10. april 2016 Huden min er både tørr, oljete og sensitiv. Jeg brukes MAC Pro Longwear sin foundation, og den fungerer kjempe bra på min hud. Slik påfører jeg foundation: - Vasker ansiktet med en mild såpe - Påfører fuktighetskrem og lar den trekke inn - Primer som minimaliserer porene mine - Så foundation, bruker et fuktig makeup-egg (svamp) til å smelte foundation inn i huden min. --> Makeup tips: når man fukter makeup egget så får huden en jevn og fin glød + Ikke bruk mye foundation, det vil bare resultere med kornete hud :-)
Djungelvrål Skrevet 10. april 2016 #3 Skrevet 10. april 2016 Jeg har kombinasjonshud og har samme problemet. Primer gjør det bare verre så dropp det. Skrubb huden 2-3 g i uken og bruk en middels dekkende dewy foundation og påfør med beautyblender, og bruk så lite som mulig. Det er mitt beste tips.
Forvirra Skrevet 11. april 2016 #4 Skrevet 11. april 2016 Anbefaler CC cream fra Mary Kay (mellomting mellom BB cream og foundation). Denne erstattet min foundation, jeg bruker den til både fest og hverdag, den gir fuktighet gjennom hele dagen og tetter ikke porene i huden :-) Du kan lese mer om produktet her;http://marykaynorway.no/no/mary-kay-cc-cream-sunscreen-spf-15-light-to-medium
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #5 Skrevet 11. april 2016 En fuktighetsgivende primer. Smashbox har en ganske bra en Anonymkode: a5e97...ac4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå