Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! Jeg er en jente på 17 år og trenger tips, men mest hjelp til å ta iniativ. Jeg er betatt av en gutt, men han er 23 (blir 24 i år) så jeg vet ikke helt om det er for stor aldersforskjell? Jeg er veldig usikker på hvordan jeg skal gjøre det. Jeg ser han ca. hver dag i ukedagene på vei til skole, da jeg går på VGS og han går på høyskolen/ NTNU. Vi bor på samme den samme (veldig lille) øyen, så jeg vet godt hvem familien hans er. 

Jeg har lagt han til som venn på Facebook, men da jeg er veldig usikker og sjenert, trenger jeg noen tips fra dere. Er det for stor aldersforskjell? Hvordan skal jeg kunne ta initiativ? 

Endret av Emd
Skrivefeil
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

neida, ikke noe stress med alderen :) spør om han vil ta en kaffi eller finne på noe, du har ikke noe å tape på det. det verste som kan skje er at han sier nei :) er mange som syns det er kult når jenta tar iniativ først , ikke alle gutter /menn som tørr ta første skrittet selv :)

Anonymkode: 6dad8...849

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldersforkjellen i seg selv er ikke så stor. Men det ER stor forskjell på å gå på vgs og på å være student. Og du er ikke 18 år en gang, og kan ikke være med på mye av det man normalt gjør når man er i 20-årene.  Han er en mann, ikke en skolegutt. Så jeg ville ikke hatt så store forventninger om jeg var deg. Du vil nok ha større sjans om 3-4 år.

Men selvfølgelig kan du prøve deg. Men med mindre du får noen tegn på at han kan være interessert så ville jeg nok tro du har liten sjanse der.

Anonymkode: 16516...df6

Skrevet

Jeg syntes aldersforskjellen ikke er noe å tenke på. Be han på kaffe/te/brus. hvis du syntes det er vanskelig med kafe besøk første gangen. hopp i det å spør om han vill være med på kino. Da skjønner han ihvertfall at det er en date og at du liker han ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...