AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #21 Skrevet 19. april 2016 Jeg hadde brunlig og rødlig slim minimum en gang i uka de første 11 ukene, både med første- og andremann. Med førstemann kunne jeg i etttertid se at det stammet fra sex (var ikke så lett å se det når det stod på, for det kom ikke umiddelbart etter, men etter 1-1,5 døgn) men med andremann så jeg inget mønster. Tror kanskje det kom av at jeg hostet, jeg var nemlig skikkelig forkjølet i mange uker. Det var utrolig slitsomt begge ganger, for jeg gikk jo rundt å trodde jeg skulle abortere når som helst, men resultatet er en friskas av en 3-åring og en baby i magen som kommer i juni Noen har bare lettblødende livmorhals, særdeles skjøre slimhinner, evt som i mitt tilfelle en morkake som lå foran livmorhalsåpningen i starten av graviditeten, og som gav ufarlige småblødninger. Så lenge hcg-stigningen din ser fin ut så ville jeg forsøkt å roe meg med det. Anonymkode: 39134...ba4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #22 Skrevet 19. april 2016 Uff, det er en så vond følelse det der! Hadde det samme, brunt og noen ganger friskt blod også, i perioder helt til uke 12. Det gikk helt fint Synes det var ekstra ekkelt siden jeg aldri hadde noe sånt med første babyen. Anonymkode: 5d573...92a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå