AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #1 Skrevet 10. april 2016 Hei Jeg er ei jente på 21 år som bor i Oslo-området og ønsker å ta en neseoperasjon. Jeg har en lang nese, men ikke en "haukenese", og bred nesetipp. Nesen ser ikke så verst ut forfra, men når jeg snur meg smått til siden ser man at nesen virker lang og nesetippen peker nedover. Har søkt meg opp på diverse klinikker, men er fortsatt veldig usikker. Nobel og Bunæs skal vel være de dyreste? Sendte Bunæs noen bilder, og han skulle ha 44000 for en operasjon. Har dere noen peiling på hvilke klinikker som er "bra"? Noen her med erfaring? Hvilken er "rimeligst"? Vet at det er andre tråder om neseplastikk her på forumet, men mange er gamle. Tror at kirurger kan bli mye dyktigere på 10 år, og at de ansetter nye kirurger i ny og ned. Anonymkode: 96f37...bc7
QueenOfTheSidewalk Skrevet 10. april 2016 #2 Skrevet 10. april 2016 (endret) Ikke operert noe, men en i familien har. Det var ikke nesa, men var gode resultater. Fornebuklinikken. Jeg har selv vært på en time der og de virker veldig profesjonelle. Men ta anbefalingen med en klype salt da, siden jeg ikke har erfaring med neseplastikk Endret 10. april 2016 av Evilposelos
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #3 Skrevet 10. april 2016 1 time siden, Evilposelos skrev: Ikke operert noe, men en i familien har. Det var ikke nesa, men var gode resultater. Fornebuklinikken. Jeg har selv vært på en time der og de virker veldig profesjonelle. Men ta anbefalingen med en klype salt da, siden jeg ikke har erfaring med neseplastikk Vet du hvordan de er prismessig? Anonymkode: 96f37...bc7
QueenOfTheSidewalk Skrevet 10. april 2016 #5 Skrevet 10. april 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet du hvordan de er prismessig? Anonymkode: 96f37...bc7 Fra 40.000 står det på internettsidene deres.
jenta91 Skrevet 11. april 2016 #6 Skrevet 11. april 2016 Har operert meg på Aleris Nobel. Dyrt, men veldig fornøyd med alt. Veldig fornøyd med nesa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå