AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #1 Skrevet 9. april 2016 Sikkert ett veldig dumt spørsmål.. Men hvordan finner man venner i "voksen" alder? jeg har noen, skulle bare ønske jeg hadde noen nærme som faktisk brydde seg om meg og mine tanker.. Og som hadde tid.. Anonymkode: 9056f...37e 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #2 Skrevet 9. april 2016 sliter med det samme. går på universitet og sliter veldig med å finne meg venner. Anonymkode: 2e51c...c4a
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #3 Skrevet 9. april 2016 Om dere bor i Oslo så vil jeg gjerne bli venner med dere begge to Anonymkode: 34469...3c1 1
SRC Skrevet 10. april 2016 #4 Skrevet 10. april 2016 Jeg er "voksen" selv om jeg fremdeles er veldig ung og langt fra å ha etablert meg. Men jeg tror nok det kan være tricky jo eldre man blir ettersom veldig mange har mann, barn og en travel hverdag. Anbefaler å sjekke ut "Kontakt med andre brukere" her på forumet, hvor du kan skrive litt om deg selv. Alder, hvor du bor og lignende, kanskje du finner noen likesinnede? Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #5 Skrevet 10. april 2016 Alle vennene jeg har nå, har jeg fått etter at jeg fylte tjue. De aller fleste fra skole og jobb, men også noen: - via andre venner (møttes mye på fest osv) - naboer - gikk på samme kurs (fritidsinteresse) - barn i samme barnehage Anonymkode: 83b7d...c15
atropos Skrevet 10. april 2016 #6 Skrevet 10. april 2016 Meld deg inn på en eller annen gruppe du interesserer deg for. Snakk med folk, selv om du ikke kjenner dem. Vær litt frempå, be dem med på ting. F eks " jeg har hørt at magnoliaen blomstrer snart i botanisk hage, har du lyst til å ta en tur med meg på søndag å se?" For å få venner må man invitere seg selv inn. Jeg har flyttet til steder jeg ikke kjente noen andre tre ganger, og denne oppskriften funker. Men man må ikke gi seg på første forsøk. Særlig hvis du bor i Oslo. Av de stedene jeg har flytta, opplever jeg Oslo som den vanskeligste byen å komme inn på folk. Lykke til! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå