AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #1 Skrevet 9. april 2016 Jeg elsker trance! :D Skjønner meg ikke på folk som ikke gir denne sjangeren en ordentlig sjanse. Det vil si, jeg skjønner dem på en måte, da jeg antar at de forbinder feil type musikk med trance-sjangeren (typ crazy-frog blip-blop øreblødende musikk som gikk som en farsott på tidlig 2000-tallet). Hva er din favoritt trance-låt? For min del varierer det fra tid til tid. Akkurat nå elsker jeg Signum - The Timelord. Syntes den har en nydelig melodi Anonymkode: ba351...408 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #2 Skrevet 10. april 2016 Føkk dere. Folk som ikke liker trance må faenmeg være følelsesløse og kalde folk. Sikker på at man kunne laget en fullverdig empatiskala/analyse for mennesker kun basert på hvor følelsesmessig berørt man blir av å høre på trance!! Anonymkode: ba351...408 2
x Skrevet 10. april 2016 #3 Skrevet 10. april 2016 I love you <3 Endelig noen andre som liker trance. Føler meg helt alene om denne fascinasjonen.. Har så mange sanger som jeg elsker, så plukker ut de jeg hørte på nyligst: Live Your Dream - Arisen Flame Intense - Armin van Buuren Trust in Trance - Vini Vici RAMsterdam - Jorn van Deynhoven remix Lights - Paul van Dyk Drifting Away - Lange La Guitarra - Ørjan Nilsen LED There Be Light - Rank1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #5 Skrevet 12. april 2016 Ser det er mye nye ting, men du må tilbake til 90-tallet: Anonymkode: 29bd8...40a
Gjest noe tilfeldig Skrevet 12. april 2016 #6 Skrevet 12. april 2016 Delirium av Tiesto. Slår fortsatt knockout på de fleste store trancelåter. Ecstasy av (ATB tror jeg det var..?) er også sjukt rå!
Helena83 Skrevet 12. april 2016 #7 Skrevet 12. april 2016 Jeg er og veldig glad i trance! Den siste låta jeg var hekta på var denne:
Mischa Skrevet 12. april 2016 #8 Skrevet 12. april 2016 Åhh trance.. Long time no see. Har mange favoritter, men de fleste er ganske gamle. Her er noen jeg kommer på i farta: Deadmau5 - I remember. Motorcycle - As the rush comes Mauro Picotto - Komodo Armin Van Buuren - Serenity
Dr. A. Kula Skrevet 12. april 2016 #9 Skrevet 12. april 2016 12 timer siden, Raven.WritingDesk skrev: Delirium av Tiesto. Slår fortsatt knockout på de fleste store trancelåter. Ecstasy av (ATB tror jeg det var..?) er også sjukt rå! Nei, er du her og? Faithless kom med nytt album i høst, dobbel disc. En med de originale og en med remixer av hele EDM gjengen; Tiësto, Armen van Buuren, Aviici, Above & Beyond,, Eric Prydz og mange flere Faithless 2.0 er tittelen
Gjest noe tilfeldig Skrevet 12. april 2016 #11 Skrevet 12. april 2016 21 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Nei, er du her og? Faithless kom med nytt album i høst, dobbel disc. En med de originale og en med remixer av hele EDM gjengen; Tiësto, Armen van Buuren, Aviici, Above & Beyond,, Eric Prydz og mange flere Faithless 2.0 er tittelen Oi! Høres bra ut!
Coronas Skrevet 4. mai 2016 #12 Skrevet 4. mai 2016 Tiesto adagio for strings, delerium, love comes again. "gamle" Tiesto er veldig bra. Chakra love shines through Trance generelt er veldig bra
Aule Skrevet 4. mai 2016 #13 Skrevet 4. mai 2016 Jeg elsker trance, spesielt fra perioden 1997-2002 - da kom det mye bra ut. Min favoritt som jeg aldri går lei er Kamaya Painters (Tiesto) sin Endless Wave: Denne nytes best grisehøyt på høyttalerne i bilen, eller hjemme hvis du har fete høyttalere og er alene hjemme. Jeg digget denne HARDT for 17 år siden, og det tragiske er at jeg digger den like hardt den dag i dag 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå