Gå til innhold

blåflekker på puppene

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

vet ikke helt om dette er riktig forumemne, men prøver meg.

Jeg og kjæresten har noen ganger ganske heftig sex. Hvor en del av det blant annet er klyping av bryster. Jeg har merket at jeg har fått noen blåflekker før, men ganske små. Men jeg så meg selv i speilet når jeg tok av meg BHen i kveld nå. Og så DEN blåflekken på ene brystet, og noen mindre små rundt. Er det normalt å lettere få blåflekker på puppene enn andre steder på kroppen? for det var ikke så hard klyping at det skulle blitt så store blåflekker mener jeg. Heldigvis er det nå enda ikke sommer. Men det blir snart. Og jeg ønsker jo så klart at denne fantastiske sexen skal fortsette. Men hva da når det blir sommer, og jeg eks skal bade sammen med andre. Blåflekkene jeg har nå vises langt utenfor BHen. for ikke å snakke om en bikini. Blåflekkene i seg selv ser jeg ikke på som noe problem. men det er når andre eventuelt skulle sett de. Hva med foreldrene mine eller kjæresten sine? eller søsken eller noe. Huff. Jeg vil helst ikke at det skal vises på kroppen når vi har hatt sex.

Noen tips til å skjule dette? eller eventuelt måter å slippe unna slike blåflekker på. Annet enn å la være å klype og kna så mye i de.

Anonymkode: ad0aa...c37

Videoannonse
Annonse
Gjest Dwight
Skrevet

Kan jo være du bare var uheldig denne gangen :)

Skrevet

ting går ofte litt heftig for seg, og jeg har MANGE blåmerker på puppene etter litt røff sex. Ikke bare et og to, men gjerne 7-8 på hvert bryst.. Passer bare på å gå med singlet/tshorte som dekker :) Ingen som trenger å se på puppene mine heller. 

AnonymBruker
Skrevet

Dette er desverre ikke at jeg bare er uheldig. Fordi det er ikke første gangen.

Ja. jeg bare tenker om det er sommer, også er vi ute. også skal vi bade. Da må jeg ha mindre klær på. Jeg er nemlig veldig glad i et bad på sommeren. Det værste er at jeg ser misshandlet ut på ene puppen nå. Halve delen av halve puppen (ja. ganske små pupper), er blå. den er vell 3 cm lang og svinger litt på seg. Også flere mindre rundt der. pluss en liten en på den andre puppen. ingen trenger å se på puppene mine nei. Men er liksom det ved bikini. Folk ser desverre likevell. Selv om jeg skulle ønske de ikke gjorde :P

Skrevet

Du kan jo prøve ut en krem mot blåmerker på apoteket. Tror den heter Hirduroid eller noe lignende. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er desverre ikke at jeg bare er uheldig. Fordi det er ikke første gangen.

Ja. jeg bare tenker om det er sommer, også er vi ute. også skal vi bade. Da må jeg ha mindre klær på. Jeg er nemlig veldig glad i et bad på sommeren. Det værste er at jeg ser misshandlet ut på ene puppen nå. Halve delen av halve puppen (ja. ganske små pupper), er blå. den er vell 3 cm lang og svinger litt på seg. Også flere mindre rundt der. pluss en liten en på den andre puppen. ingen trenger å se på puppene mine nei. Men er liksom det ved bikini. Folk ser desverre likevell. Selv om jeg skulle ønske de ikke gjorde :P

Hvor små? 

Anonymkode: cdd8c...cda

AnonymBruker
Skrevet

Be ham forsøke å begrense klypingen til området rundt brystvortene og på undersiden, slik at det holder seg innenfor bikiniområdet. Blir det litt for store blåmerker nedover, er det jo bare å bruke en badedrakt som dekker litt mer.

Anonymkode: c550c...0e9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med badedrakt som har ganske høy utringning?

Anonymkode: 5a586...2f5

AnonymBruker
Skrevet

Kan be han om å begrense til mer under ja. Men synes det er best over. Men men. Badedrakt er ikke aktuelt. Personlig synes ikke jeg det er fint på meg og heller ikke behagelig. Men takk for tips 😉

AnonymBruker
Skrevet

hvor store er flekkene? jeg har fått tre flekker etter at en mann koste seg med puppene mine, å flekkene er kanskje under en halv cm i diameter altså veldig små! er det her normalt ?

Anonymkode: 82662...212

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvor store er flekkene? jeg har fått tre flekker etter at en mann koste seg med puppene mine, å flekkene er ka6%_nskje under en halv cm i diameter altså veldig små! er det her normalt ?

Anonymkode: 82662...212

Det største er to ringer som sitter sammen (antar klypemerker), disse har hver ca en diameter på 1 og 2 cm. Men den største er ujevn. Så er vell drøye 3-4 cm på det lengste over BH-kanten. Pluss et par ovenfor som er på str med en ert kanskje. Men mindre synlig 😂

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...