AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #1 Skrevet 9. april 2016 Det er ufattelig vondt og man føler seg mishandlet og misbrukt. Ser ingen fremtid lenger å har mest lyst til å lukke verden ute. Ikke blir det bare utrolig trangt økonomisk men jeg får følelsen av å være mislykket som menneske og far siden jeg ikke ønsker å ha noe med barnet eller mora å gjøre. Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget men trengte å ventilere litt å få ut litt frustrasjon. Aner ikke om det er noen kvinner her som har lurt menn til å bli fedre, men jeg vil dere skal vite hva dere gjør med et menneske. Anonymkode: 567c4...956 2
Katten.2.0 Skrevet 9. april 2016 #2 Skrevet 9. april 2016 Føler med deg. Remember the rule: Don't stick your dick in crazy 19
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #3 Skrevet 9. april 2016 Som alle sier: Kondom Anonymkode: 504de...95c 12
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #4 Skrevet 9. april 2016 Har hun lurt deg, som å si hun er på pillen når hun ikke er det? Eller hadde dere sex, uten kondom og hun ble gravid og beholde det?? Anonymkode: c56df...829 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #6 Skrevet 9. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Har hun lurt deg, som å si hun er på pillen når hun ikke er det? Eller hadde dere sex, uten kondom og hun ble gravid og beholde det?? Anonymkode: c56df...829 Ja hun påsto hun var på pillen og glemte det. Men netthistorikken viser noe helt annet, da hun ahr søkt på babyforum, dette prøveforumet og mye annet mange måneder tilbake. Det er ikke noen tvil om at hun har lurt meg. Anonymkode: 567c4...956 2
Gjest Ravna Skrevet 9. april 2016 #7 Skrevet 9. april 2016 (endret) . Endret 19. januar 2018 av Ravna
carmen81 Skrevet 9. april 2016 #8 Skrevet 9. april 2016 Hadde ei barndomsvenninne som lurte en gutt til å gjøre henne gravid. Møtte på henne etter en lang stund og gratulerte henne og daværende typen med unge. Det var ikke typen sin, men sto mellom tre andre hun hadde hatt seg med. Hun skulle ha ungen og ville ikke ha noen barnefar i bildet. Så kom ikke til å ville si noe eller finne ut av hvem som var faren. Kuttet den der trollkjerringen ut tvert! Hun prøvde gjentatte ganger å ta kontakt med meg, men avviste henne. Gidder ikke ha sånne personer som gjør slikt i mitt liv! Fatter meg ikke på slike jenter som lurer gutter/ menn slik. Sykt! Synes oppriktig synd på deg som opplevde å bli lurt slik! 5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #9 Skrevet 9. april 2016 Jamen, så heldig du er som får bli far! Dette kan jo bli kjempefint for deg. Husk det er bare de siste førti år vi har hatt abortlov og ordentlig prevensjon. Fram til ca 1980 var det MANGE fler som ble gravide i tide og utide, og mange 18-20-åringer "måtte" gifte seg. Det er bare de siste tiårene folk har gått over til å stole altfor mye på abortlov og prevensjon, og gått over til å tro at sex ikke fører til barn med mindre man vil det selv. Tror man trenger å tenke at sex KAN medføre graviditet. Slik har det alltid vært... Heldigvis er barn en velsignelse for de fleste. Og du, bidraget regnes ut fra begges inntekt osv, så du blir ikke blakk. Det er også sånn at dere kan bli enige dere i mellom. Samme hva som har hendt -.nå er sønnen eller datteren din på vei til deg. Du kan ikke velge barnet bort, men du kan velge å prøve å få del i all glede og kjærlighet et barn kan bringe inn i tilværelsen din - om du lar det skje. Eller du kan bruke tida på bitterhet og hat. Anonymkode: d12ec...95f 15
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #10 Skrevet 9. april 2016 Fatter ikke at så mange menn stoler blindt på at jenta bruker prevensjon og bruker den riktig. Spesielt når det å få barn har så store konsekvenser både menneskelig og økonomisk. Jeg er kvinne, og vis det var omvendt at menn bruktp-pillen hadde jeg aldri i verden stolt på at han hadde tatt den ,og husket å ta den til riktig tid. Kanskje kunne i et godt parforhold med en jeg viste var nøye og seriøs. Anonymkode: 53259...fb0 14
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #11 Skrevet 9. april 2016 Stakkars menn som er så hjelpesløse og ikke har noe kontroll over egen forplantning. Anonymkode: 6bd52...c59 23
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #12 Skrevet 9. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jamen, så heldig du er som får bli far! Dette kan jo bli kjempefint for deg. Husk det er bare de siste førti år vi har hatt abortlov og ordentlig prevensjon. Fram til ca 1980 var det MANGE fler som ble gravide i tide og utide, og mange 18-20-åringer "måtte" gifte seg. Det er bare de siste tiårene folk har gått over til å stole altfor mye på abortlov og prevensjon, og gått over til å tro at sex ikke fører til barn med mindre man vil det selv. Tror man trenger å tenke at sex KAN medføre graviditet. Slik har det alltid vært... Heldigvis er barn en velsignelse for de fleste. Og du, bidraget regnes ut fra begges inntekt osv, så du blir ikke blakk. Det er også sånn at dere kan bli enige dere i mellom. Samme hva som har hendt -.nå er sønnen eller datteren din på vei til deg. Du kan ikke velge barnet bort, men du kan velge å prøve å få del i all glede og kjærlighet et barn kan bringe inn i tilværelsen din - om du lar det skje. Eller du kan bruke tida på bitterhet og hat. Anonymkode: d12ec...95f Jo jeg har valgt bort barnet. Nei, det blir ikke fint. Tror ikke duskjønner. Anonymkode: 567c4...956 6
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #13 Skrevet 9. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fatter ikke at så mange menn stoler blindt på at jenta bruker prevensjon og bruker den riktig. Spesielt når det å få barn har så store konsekvenser både menneskelig og økonomisk. Jeg er kvinne, og vis det var omvendt at menn bruktp-pillen hadde jeg aldri i verden stolt på at han hadde tatt den ,og husket å ta den til riktig tid. Kanskje kunne i et godt parforhold med en jeg viste var nøye og seriøs. Anonymkode: 53259...fb0 Fordi jeg stolte på henne og at det er vanskelig nok å bli gravid selv om man vil det. Ppille er bombesikker Anonymkode: 567c4...956
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #14 Skrevet 9. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jo jeg har valgt bort barnet. Nei, det blir ikke fint. Tror ikke duskjønner. Anonymkode: 567c4...956 Nei, men da har du jo valgt det, da. Bare husk at du har et valg. Og at barnet ikke er en klon av moren, men et selvstendig menneske som kommer til å lure på hvem du er, trenge deg og aavne deg og en dag kanslje ønske å møte deg. Anonymkode: d12ec...95f 8
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #15 Skrevet 9. april 2016 Gratulerer med og bli far. En av riskene man tar når man puler! At du pulte på noen du ikke så for deg en fremtid med var jævelig dumt for deg... :-) lykke til! Anonymkode: 47378...02d 14
GammelKaktus Skrevet 9. april 2016 #16 Skrevet 9. april 2016 Når man velger å ha sex så er det alltid en sjanse for at det kan resultere i en baby 9 måneder senere. Så opplyste som vi er i 2016 så burde ikke dette komme som en overraskelse. Vil man ikke ha barn så kan man sterilisere seg eller bruke kondom. Og jeg sier som noen over meg, hadde jeg vært mann så hadde jeg aldri i livet hatt sex med et kvinnemenneske uten at jeg brukte prevensjon, ikke under noen omstendigheter. Man må da ta ansvar for eget liv, og hvis jeg virkelig ikke ønsket meg barn så måtte jeg jo ha tatt mine forhåndsregler. 17
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #17 Skrevet 9. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg stolte på henne og at det er vanskelig nok å bli gravid selv om man vil det. Ppille er bombesikker Anonymkode: 567c4...956 P-pille er IKKE bombesikker. Les deg opp litt. Anonymkode: 4e244...f63 28
GammelKaktus Skrevet 9. april 2016 #18 Skrevet 9. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg stolte på henne og at det er vanskelig nok å bli gravid selv om man vil det. Ppille er bombesikker Anonymkode: 567c4...956 Eneste som er sikkert er avholdenhet, p-piller er ikke 100% sikre, dette er noe alle vet. 10
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 9. april 2016 #19 Skrevet 9. april 2016 huffffda.... veldig kjedelig situasjon ts. ønsker ikke det på min verste fiende engang.... er dessverre lite du kan gjøre bortsett fra å akseptere at du skal bli en far. ja, du ønsker ikke barnet, men er fremdeles ditt barn og da må du bare ta ansvar. håper at ting ordner seg for deg.
Gjest AryaKillie Skrevet 9. april 2016 #20 Skrevet 9. april 2016 Hvis man VIRKELIG ikke vil ha barn så må man i tillegg bruke kondom. P piller er ikke 100% sikre de heller. However, det er råttent gjort å lure noen på denne måten. Men nå er det skjedd og du må ta ansvar. Hvis ikke vil du angre på det senere i livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå