Gå til innhold

En ting jeg har lurt på ganske lenge.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle de kjendisene som står frem og nærmest er stolte over at de er alkoholikere og legger ut i det vide og det brede om hvordan alkoholen tok fullstendig over livet deres i en periode. Hvorfor gjør de det? Typisk leser man om slike mennesker i diverse sladder blad.

Som ett barn av en rusmisbruker kjenner jeg at jeg blir rimelig forbanna, hvis eneste hensikt er å tjene penger på det.

Hva tenker dere?

Anonymkode: 206b3...71f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er et forsøk på å beskytte seg selv. Ved å være ærlige blir de mindre utsatt for ondsinnede spekulasjoner.

Anonymkode: 9b6b5...24e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Motesak.

Anonymkode: fa704...7cf

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Al og fram ile de kjendisene som står frem og nærI lyset, hvordan du har hatt,  og est er stolte over at de er alkohhåpkere og legger ut i det vide og det br ede om hvordan alkoholen tok fullstendig over livet deres i en periode. Hvorfor gjør de det? Typisk leser man om slike mennesker i diverse sladder blad.

Som ett barn av en rusmisbruker kjenner jeg at jeg blir rimelig forbanna, hvis eneste hensikt er å tjene penger på det.

Hva tenker dere?

Anonymkode: 206b3...71f

Jeg tenker at det handler om å være åpen, og vise sine menneskelige og sårbare side. Tror ikke de står fram for å tjene kr på det, men for å kanskje gi håp til andre i samme situasjon og de rundt. Media bruker "skandaler" for alt det er verdt, de vet det selger. Tenker likevel at det er fint at respekterte personer som kjendiser, står frem med slike såkalte tabubelagte temaer, viktig med åpenhet og konstruktivt fokus rundt avhengighets problematikk. -man kan få hjelp og komme ut av det! Når det er sagt, så føler jeg med deg som er  barn av rusmisbruker, kan ikke vite hvordan du har hatt og har det, men noe sier meg at du er en sterk og modig person! Forstår ditt syn på mediasakene, at det kan virke provoserende, du sitter på annen kunnskap og opplevelser enn de fleste andre, vil jeg tro. Vit at du er verdifull og betyr noe! Du har noe veldig viktig å bringe videre /formidle til andre, Håper du en gang ønsker å dele ditt med andre, sikker på at det vil hjelpe og gi mange håp! Klem fra meg! ♡

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...