Gå til innhold

Norges Tøffeste

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ahh, det er tilgjengelig før det går på tv? Var den bra? :)

Har ikke anledning til å se den før litt seinere i kveld, men merker at jeg gleder meg litt mer til den enn forrige episode. Merker at hva slags øvelse som er aktuelt har mye å si for underholdningen. Synes hinderløype er mer spennende enn gjørmebryting:fnise:

Anonymkode: b5845...f02

Jeg er helt enig, men jeg synes vi fikk se litt lite av hinderløypene. Det kunne ha vært mye bedre filmet mener jeg. Jeg følte den var over nesten med en gang den startet. 

Hva synes dere om kveldens episode? Jeg bemerket meg måten Caroline kom seg over det ene hinderet umiddelbart. Jeg tenkte at dette kunne umulig være godkjent. Jeg synes det er greit at de er ganske strenge på dette. Hun var jo også uansett en av de siste. 

Jeg synes ikke episoden var så underholdende. Jeg synes hele fokuset var på skadene, både til Karl og Caroline. Det var så åpenbart hvem som ville tape. Jeg fikk så vondt av Karl, særlig da den poppet ut midt i utfordringen. Ugh. Litt synd at han gikk, men mtp. skaden synes jeg det var helt greit.

Anonymkode: 1772d...420

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser frem til episoden! :)

Liker også godt å se programmet, men de greien med "Faust" blir på en måte litt for dumt. Hadde på en måte vært bedre om det bare var programleder/tv-team som plaget de på natten og sånn. Føler det blir litt teit med noe sånn tillagt, som skal være skummelt(?), men som absolutt ikke er det. 

Helt enig. Og den stemmen passer ikke inn i det hele tatt. Det høres skikkelig puslete ut. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Og den stemmen passer ikke inn i det hele tatt. Det høres skikkelig puslete ut. 

Nu ska må lært litt om gRunnstoffane

AnonymBruker
Skrevet

Synes det var skikkelig kjipt at Caroline gikk ut idag! Spesielt siden hun egentlig klarte både utfordringen og duellen veldig bra. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte ikke jørgine så godt i de første tre episodene, men i det sekundet hun røyk ut ble jeg veldig lei meg og skuffet. Hun lagde jo bra TV, og jeg digger sterke, tøffe jenter!!! 

Anonymkode: e6177...471

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes det var skikkelig kjipt at Caroline gikk ut idag! Spesielt siden hun egentlig klarte både utfordringen og duellen veldig bra. 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg likte ikke jørgine så godt i de første tre episodene, men i det sekundet hun røyk ut ble jeg veldig lei meg og skuffet. Hun lagde jo bra TV, og jeg digger sterke, tøffe jenter!!! 

Var det to som røk? 

AnonymBruker
Skrevet

Ja de hang etter armene 10 meter over bakken og den første som slapp gikk rett ut mens den andre som slapp måtte i duell. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja de hang etter armene 10 meter over bakken og den første som slapp gikk rett ut mens den andre som slapp måtte i duell. 

Ja, jeg ser på episoden nå. Hva er årsaken til at den som slapp først måtte ryke rett ut? Eller var det bare for å gjøre det litt mer spennende? 

Veldig overraskende at Jørgine røyk. Hun var den mest åpenbare vinneren av hele sesongen synes jeg. Forstår at det er kjedelig på måten hun røyk, men det er jo ofte tilfeldigheter som spiller inn. Synd at Caroline også røyk. Jeg forstår godt at hun ga seg i den posisjonen hun var i. 

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

For en dårlig finale. Altfor kort og for mye opp til tilfeldigheter. Aslak og Fredrik lå jo helt opp i hverandre hele tiden, og på flere av hindrene hadde jo ikke Aslak mulighet til å komme seg forbi Fredrik. Å lade opp geværet spiste jo også mye av Nicolas tid. 

Nei, dette var virkelig en skuffelse. 

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

For en dårlig finale. Altfor kort og for mye opp til tilfeldigheter. Aslak og Fredrik lå jo helt opp i hverandre hele tiden, og på flere av hindrene hadde jo ikke Aslak mulighet til å komme seg forbi Fredrik. Å lade opp geværet spiste jo også mye av Nicolas tid. 

Nei, dette var virkelig en skuffelse. 

Enig i det. Synes det var teit at skyteferdighetene skulle avgjøre, da det ikke er så utrolig relevant. Likevel synes jeg det var en verdig vinner da, selv om han kanskje ikke vant på den beste måten. 

Skrevet

Syns de kunne gjort så utrolig mye mer ut av programmet og da spesielt finalen. Hadde håpet på seier til Aslak, men men. De første episodene var bra, så syns jeg det dabbet av.

Skrevet

Helt grei vinner, men syns det var rart at de valgte den tunnelgreia, da man ikke kunne "forbikjøre" noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...